[SFTP netwerk drive] freeware alternatief voor Webdrive

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Topicstarter
Hallo,

ik werk vaak op een server op afstand via een beveligide SFTP verbinding over het internet.
Nu zijn er enkele (weinig) programma's die via SFTP een remote verbinding op kunnen zetten, en er zijn nog minder programma's die en netwerk drive aan kunnen maken onder windows zodat je (ideaal) met al je geinstalleerde programma's de server kan benaderen alsof het een map op je eigen harde schijf is.

Nu heb ik na een lange zoektocht het programma webdrive gevonden, hoewel het soms niet te snel is (het blijft internet) en soms af en toe wat gedoe met cache werkt het verder ideaal.

Ik draai nu echter een trial en het programma zelf kost geld. Omdat multi-user licenties vrij prijzig zijn vroeg ik me af of er iemand is die een goed alternatief voor dit programma weet wat of goedkoper is, of freeware/opensource is.

webdrive: http://www.webdrive.com/i..../products/webdrive/index

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net