Hallo...
Ik heb al een aantal maanden een probleem met internet. Ik heb ADSL van 12MOVE ( deze verbinding loopt prima ). Ik wou deze verbinding verdelen d.m.v. een router ( sitcom ). Maar als ik de computer daarop aansluit geeft hij bij 2 computers een verkeerd IP adres. Bij 1 computer doet hij het maar half... ( soms wel soms niet )
De router heb ik laten testen deze deed het prima...
Iemand heeft er ook eens zijn laptop op aangesloten en kreeg meteen toegang tot internet. De netwerk kabels zijn ook okeej... Ik denk dat het mischien een netwerkvirus is. Maar ik heb gisteren de computer geformateerd maar nog steeds het zelfde probleem. Maar het probleem ligt volgens mij bij de computer. Heeft iemand nog ideeen wat het kan zijn?
Ik heb al een aantal maanden een probleem met internet. Ik heb ADSL van 12MOVE ( deze verbinding loopt prima ). Ik wou deze verbinding verdelen d.m.v. een router ( sitcom ). Maar als ik de computer daarop aansluit geeft hij bij 2 computers een verkeerd IP adres. Bij 1 computer doet hij het maar half... ( soms wel soms niet )