Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Ik heb de mogelijkheid om een compleet navigatiesysteem te kopen. Nu is alleen mijn vraag of het verstandig is. Hier even waar het om gaat:
Complete PDA en GPS set bestaand uit:

Toshiba e350 PDA (300MHz)
3,5"TFT scherm
SanDisk 64Mb SD memory kaart
USB cradle
Lader (ook voor in de auto)
Rikaline GPS antenne
TomTom 2.0, originele CD

Alles in de originele doos met handleidingen.
Ik heb de combinatie vrijwel niet gebruikt omdat ik het zelf niet stabiel werkend kreeg.
De reden van verkoop is een Volvo met ingebouwd navigatiesysteem.
Kan ik hier tomtom5 op draaien en wat zou zijn probleem kunnen zijn dat hij het niet stabiel werkend kreeg?

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:42

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Je zou even op www.tomtom.nl kunnen kijken of deze Toshiba in de supported list staat.

Verder zijn de specs zwaar zat. Ik draai zelf met een IPAQ 1940 ( zit uit mijn hoofd een 266mhz proc in ) en dat draait met TT5 als een zonnetje.

Voordeel is ook nog es voor je dat je met een legale TT2 in aanmerking komt voor het upgrade programma van TomTom.

Dan kan je voor 59,- euro ex verzendkosten legaal TT5 aanschaffen.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:42
Specs zijn goed alleen 64mb card is erg weinig. Wat is de vraagrpijs hiervoor?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• matel
170 euro. Ik heb al wel gelezen dat tomtom 5 geen ondersteuning heeft voor toshiba pda's. Er zijn problemen met de seriele poort waardoor de gps-muis niet altijd goed gedetecteerd wordt :'(

[ Voor 3% gewijzigd door matel op 21-07-2005 16:12 ]

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:42
Matel schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:11:
170 euro. Ik heb al wel gelezen dat tomtom 5 geen ondersteuning heeft voor toshiba pda's. Er zijn problemen met de seriele poort waardoor de gps-muis niet altijd goed gedetecteerd wordt :'(
170 euro is best netjes. Gelden die problemen ook voor dit specifieke model?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• matel
Voor alle modellen van Toshiba. Maar ze werken aan een nieuwe versie van tomtom. Inmiddels moet versie 5.1 uit zijn waarmee misschien de problemen opgelost zijn. Maar daar zal ik nog even meer over moeten lezen.
Pagina: 1