Toon posts:

laptop naar plasma (voor dvd)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik weet dat er al tonnen info over dit onderwerp op dit forum staan. Ik ben er doorgewaad, maar geen antwoord gevonden.

Ik wil dus dvd's afspelen op mijn plasma via mijn laptop.

De laptop heeft een Svideo out, de plasma heeft ook een s video aansluiting.
Simpel genoeg. Maar ik heb ergens gelezen dat er geen geluid overgebracht wordt op deze manier.

Kan dat dan overgebracht worden via de headphones uitgang van de laptop? Andere audio uitgangen zijn er niet.

Groeten,
Eden

Verwijderd

Ja via de koptelefoon uitgang kan je gewoon een versterker of je Plasma achter koppelen. Het signaal moet niet te zwak noch te sterk zijn. Maar dat zit meestal wel goed.

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-02 08:16
via de headphone uitgang naar de line in op je tv (zit naast, onder of boven de svideo meestal)

/dev/null

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt. Will do.

Dus van de headphones naar de L-mono. Dus geen stereo veronderstel ik.
Is er geen manier om een stereo signaal te zenden? Een kabel die splitst in links en rechts audio misschien?
Of is het toch nog stereo? Want koptelefoon speelt infeite stereo.

Groeten

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-02 15:41
je moet gewoon een kabeltje zoeken met aan de ene kant een 3,5 mm jack plug en aan de andere kant 2 tulp stekkertjes, de jackplug in je laptop en de tulpstekketjes in je plasma scherm en klaar ;) als het geluid verkeerd om is moet je de 2 tulpstekkertjes ff omdraaien ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:39
Ik heb een speciaal verloop kabeltje van Koptelefoon in naar een gewone uitgang wit en rood stekkertje stereo dus.

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
headphone uitgang is stereo... de plasma zal wel 2 cinch ingangen hebben voor links en rechts..

/spuit11

[ Voor 6% gewijzigd door mabarto op 21-07-2005 12:43 ]

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-02 20:25

WPN

je zou ook gewoon USB boxset op je laptop aan kunnen sluiten ;)

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Pagina: 1