[PC] C&C Generals: Zero Hour start niet

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Ik heb hier Generals geinstalleerd, met de Zero Hour expansion.
Generals wil rustig werken, maar zodra ik de expansion start, krijg ik eventjes het laad-scherm, vervolgens even een zwart scherm (monitor switcht naar lagere resolutie), en dan word ik teruggegooit naar m'n desktop!

Ik heb het spel al gepatched naar de nieuwste versie (zowel Generals als Zero Hour).
M'n drivers zijn up-to-date, heb ze net nog opnieuw geinstalleerd.

M'n specs:
MSI K8N Neo Platinum
AMD 3400+
Geforce 6800LE

Ik heb de gebruikelijke dingen al geprobeerd, zoals m'n monitor in een lagere resolutie te zetten, EA-support doorlezen, enz. Maar het wil niet baten ;(

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Kick :)?

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

ik heb ditzelfde probleem ook hoop echt dat iemand hier een oplossing voor heeft.

Verwijderd

Aangezien ik exact hetzelfde probleem heb als de topicstrater geef ik dit topic een kick. Er staan toch maar net 2 reply's in dus de mijne word nu echt wel gelezen. En het is net een half jaartje oud.

Voor mijn gevoel zou het mogen dit topic te kicken. (zo niet openen we vrolijk een nieuwe! ;) )

Kan iemand mij helpen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2006 11:41 ]

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Is het spel dan nog actief?
Heb ook weleens gehad en dan kon ik met alt+tab naar de game.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

ik heb met zero hour en alleen met zero hour dat ik de pc moet opstarten met de cd erin anders start het spel niet door. het klinkt als de grootste bullshit maar je kan het altijd proberen.

Verwijderd

Dinictus schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:23:
Is het spel dan nog actief?
Heb ook weleens gehad en dan kon ik met alt+tab naar de game.
Nee, exact zoals het hierboven in de TS staat. Het spel blijft niet in de taakbalk hangen.
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:25:
ik heb met zero hour en alleen met zero hour dat ik de pc moet opstarten met de cd erin anders start het spel niet door. het klinkt als de grootste bullshit maar je kan het altijd proberen.
Ik heb hem niet orgineel. Ik heb de Generals + Generals Zero Hour iso. Heb de nieuwste updates van Zero hour. 1.0.4 alleen is Generals zelf gewoon 1.0.6 ipv 1.0.8 want die krijg ik om de een of andere rede niet geupdate.. Maar als ik opstart mount hij de iso zelf al. Ik heb de bijhoorende no cd crack.
Pagina: 1