2TB in een laptop (op een vuile manier)

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:54
deze week is het nog tot zondag in België Lancamp.
ook is was daar vertegen woordigd.

we hadden problemen om op het DC++ netwerk te raken omdat we te weinig shareden. we zochten dus naar een oplossing om mijn notbook er op te krijgen aangezien ik zelf niet genoeg hdd space had om ooit op de dc hub te raken...

uiteindelijk zijn we er toch via een vuil achterpoortje in geraakt tot groot ongenoegen van de hub beheerder die ons daarna allemaal van de DC hub gebanned heeft..

Afbeeldingslocatie: http://www.samymodding.be/varia/DC++.JPG

zo zag de DC hun er dus uit na onze noodoplossing ja jullie zien het allemaal goed ik sta op de eerste plaats met een notebook.
het was eigenlijk vrij simpel om dit op te lossen . Door middel van gedeelde netwerk mappen kan je uiteindelijk in totaal 26 schijfstations mounten. dan zijn al je letters op A-->Z en dan houd windows het voor bekeken..

een screen van de disks en de specs van de laptop
Afbeeldingslocatie: http://www.samymodding.be/varia/share.JPG

en de download snelhedden van dit alles... die ondervonden er helemaal geen last van ik kon nog steeds uploaden tegen 8mb/s dat zal ook wel gelegen hebben aan het super deluxe netwerk van NWD

www.weefab.com

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-03 12:55

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Dus? Wat is je bedoeling met dit topic? Je feliciteren dat je geleerd hebt mappen te delen op een netwerk? En hoezo 'vuil achterpoortje'? Volgens mij kan je al jaren met dc++ netwerkmappen delen.
Leer trouwens ook eens Engels schrijven, het is namelijk leechen, niet met ea dus...

[ Voor 76% gewijzigd door Mad Marty op 21-07-2005 11:28 ]

Rail Away!

• Soul__assasin
gewoon even tonen hoe je kan zeuren met opslag media....

www.weefab.com

Verwijderd

Hij is gebanned geloof ik :)

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-03 12:55

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Wil-ie daar mee opscheppen ofzo dan? 'Kijk mij kick-ass zijn, omdat ik gebanned ben!' :?

Rail Away!

• Soul__assasin
nah ik sta helemaal bovenaan [BAR]Soul_Assasin

en nee het is gewoon het idee geven dat je kan zeuren heeft nix met pimpen te maken hoor

www.weefab.com

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
DC (en P2P meuk) is überhaupt niets om stoer over te doen. :)

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:48

MF

Take a Seat

mja, dit is toch al superoud. (nog uit de tijd van het echte DC zonder + dus :)) Een beetje een goede hub kom je op deze manier niet eens in.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ehh, zo gebruik ik al jaren DC. De reden is dat mijn server de nodige meuk heeft die ik ook wil delen via mijn werkbak waarop oDC draait. Dit kan al vanaf een van de eerste versies en is niet echt boeiend.
Overigens wordt je over het algemeen gebanned als je data dubbel deelt.

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-02 11:33
Mad Marty schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:26:
Dus? Wat is je bedoeling met dit topic? Je feliciteren dat je geleerd hebt mappen te delen op een netwerk? En hoezo 'vuil achterpoortje'? Volgens mij kan je al jaren met dc++ netwerkmappen delen.
Leer trouwens ook eens Engels schrijven, het is namelijk leechen, niet met ea dus...
Hij bedoelt dat de netwerkadmins (zoals ik) het niet echt konden waarderen dat ze op 4 a 5 pc's allemaal hetzelfde sharen, en zo de bedoeling van dc++ om zeep helpen, en netwerk onnodig belasten. (elke download moet door een poort of 3 op je switch).

Er stond uiteindelijk een laptop evenals een PDA met 2TB geshared online. Het kan... oke... maar het slaat gewoon nergens op...

Dit soort dingen hoort niet hier thuis (slotje?) maar moet hij gewoon bij de lancam crew komen vertellen.
Ook is er een waarschuwing uitgegaan hiermee te stoppen, waarna het gewoon doorging.. Dus kregen ze een ban.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

* moto-moi mist ff wat dit met [forium=om] te maken heeft :?

Verder kan zoiets geen achterdeurtje zijn zoals hierboven al aangegeven is.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.