Beste mensen.. ik heb dus een Aqaugrafx 6600GT agp gisteren ontvangen, meteen gemonteerd enzo op 't eerste gezicht best tevreden toen ik zag dat het water erdoorheen liep e.d.
maar nou heb ik dus eens even zitten kijken en ik heb gemerkt dat er maar een temperatuurdrop van (eerst 9) 12 graden is. 
Wat specs:
- Koolance exos-Al (500 watt afvoer mogelijk) (=res, rad & pomp ineen),
- CPU wc'ed met koolance cpu blok
- Nortbridge wc'ed met koolance nb blok
- WC-opstelling / -loop: NB, CPU, GPU
= CPU: intel p4 prescott 3,0 ghz @ 3,51 ghz
= Graka: XFX 6600GT agp
= Mobo: Asus P4P800 SE
Eerst op luchtkoeling was de gpu van m'n kaart 63 graden idle
en 73 stressed.
Nu op waterkoeling blok is de gpu 51 graden idle en stressed heb ik nog niet getest.
Ik vind deze temperatuur 'n beetje hoog vooral omdat mn CPU 32 graden is en mn northbridge 31 graden. Ik heb zelfs al het kussentje dat om de gpu zit (klik 1, klik 2) erafgehaald om zo een beter contact te kunnen laten maken tussen koelblok en gpu. Gisteren toen ik dit kussentje nog had laten zitten was de temperatuur weer 2 graden hoger ongeveer ! (als iemand mij dit zegt dat het kussentje er beter wel kan zitten plaats ik het zo terug maar ik zie het net er niet van, zolang je maar niet té grote druk op de gpu zet, toch ?)
weet iemand íets wat ik kan doen om m'n kaart eens op gewone temperaturen te laten draaien ?? ik ben het eerlijk gezegd zat om naar die 50+ temperaturen te kijken
ook vooral omdat iedereen waar ik van hoor die een 6600GT heeft (ook van xfx) die hebben gewone temperaturen van 30 - 40 graden en niet eens hoger als die gestressed is ^o) 
help me!!
Wat specs:
- Koolance exos-Al (500 watt afvoer mogelijk) (=res, rad & pomp ineen),
- CPU wc'ed met koolance cpu blok
- Nortbridge wc'ed met koolance nb blok
- WC-opstelling / -loop: NB, CPU, GPU
= CPU: intel p4 prescott 3,0 ghz @ 3,51 ghz
= Graka: XFX 6600GT agp
= Mobo: Asus P4P800 SE
Eerst op luchtkoeling was de gpu van m'n kaart 63 graden idle
Nu op waterkoeling blok is de gpu 51 graden idle en stressed heb ik nog niet getest.
Ik vind deze temperatuur 'n beetje hoog vooral omdat mn CPU 32 graden is en mn northbridge 31 graden. Ik heb zelfs al het kussentje dat om de gpu zit (klik 1, klik 2) erafgehaald om zo een beter contact te kunnen laten maken tussen koelblok en gpu. Gisteren toen ik dit kussentje nog had laten zitten was de temperatuur weer 2 graden hoger ongeveer ! (als iemand mij dit zegt dat het kussentje er beter wel kan zitten plaats ik het zo terug maar ik zie het net er niet van, zolang je maar niet té grote druk op de gpu zet, toch ?)
weet iemand íets wat ik kan doen om m'n kaart eens op gewone temperaturen te laten draaien ?? ik ben het eerlijk gezegd zat om naar die 50+ temperaturen te kijken
help me!!
[ Voor 4% gewijzigd door Pilske op 21-07-2005 11:33 ]