Toon posts:

Waar is Carapace gebleven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar het programma Carapace, een Shell Switch-programma zoals bv. ShellON of Shellsel. Carapace schijnt echt goed te zijn (en volledig skinable!), althans ik heb vooral veel lofzangen gelezen. Het is gemaakt door Pixol, maar zijn site PixolPod is volgens mij al lang uit de lucht.

Carapace bestaat uit twee programma's, carapace.exe (het hoofdprogramma) en CPConfig.exe. Ik heb uiteraard naar beiden gezocht, en carapace.exe is nog te vinden. Het maakt deel uit van het SourceForge-project SharpEnvironment. Ik heb er alleen niet heel veel aan zonder het configuratieprogramma CPConfig.

Weet iemand toevallig waar ik het nog wel kan vinden?

Groeten,

Pascal

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

http://www.sharpe-shell.org ?

-edit-
Die had je dus al.

[ Voor 35% gewijzigd door Resistor op 21-07-2005 10:49 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Topicstarter
Yep, die had ik al, maar toch bedankt! Ik ben nu toch aan het twijfelen of je nog steeds wel dat CPConfig nodig hebt :?. Carapace.exe lijkt te draaien, en je kan wel wat instellingen wijzigen, maar dat moet dan handmatig via XML-bestanden. Als het zo is dat dit het hele programma is, dan zijn al die lofzangen een beetje overdreven...

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
CPConfig.exe heeft bestaan in ieder geval (Bron: Google), maar 'k kan het nergens voor je vinden.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Topicstarter
Toch bedankt voor het zoeken! Ik ga ze wel een mailtje sturen, lijkt me het handigst (had ik eerder aan moeten denken).