Toon posts:

Kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg vrijdag kabel van essent
hoe snel is dat

Verwijderd

Snel genoeg...

Verwijderd

Topicstarter
Duh dat snap ik maar hoeveel kb per seconde

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Bij mij snel...

gem. d/l= 350 KB/sec (natuurlijk haal ik ook meer :P)

Maar is overal verschillend... ligt eraan waar je woont...

Verwijderd

Topicstarter
ik had gehoor dat het bij napster niet boven de 150 komt

Verwijderd

Als het net zo is als andere "goeie" kabelbedrijven dan is de snelheid tot 250 Kb/s of zo bij hele snelle servers en dan steeds slomer tot de overbezette ftp server.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij zit niemand bij mij inde buur op kabel, volgens mij zou hij dan wel heel gucking snel gaan

Verwijderd

Alsof dat niet snel genoeg is duh, maar dat moet je zelf proberen, zoals DaRKoNe al zei, ligt er aan waar je woont...

• DaRKoNe
ja maar dat is Napster...
Daar is de d/l nooit zo hoog.. omdat je van andermans pc download (en zoals je weet heeft (bijna) iedereen een upload beperking)

Verwijderd

Dat is inderdaad waar, ligt ook aan andermans upload snelheid, maar ook wel degelijk aan de drukte op het net. Maar vooral ook WELKE provider. Essent is niks mis mee, maar als je UPC(Chello) hebt, wordt het zwaar klote...

• DaRKoNe
Lijkt wel een chatbox hiero...
snelle replies... :)

Verwijderd

Topicstarter
Jo bedankt

Verwijderd

Ja cool he, tweakers als chatbox, zouden ze standaard toe moeten voegen...

Verwijderd

Topicstarter
ja is wel vaag dat ze geen chatbox hebben, zou veel koeler zijn

Verwijderd

dat is er al lang, kijk maar es ergens op de frontpage rond

Verwijderd

Ik heb hem al ontdekt, dank je...

Verwijderd

Topicstarter
Nu we het toch over een ander onderwerp hebben.
Ik wil maximaal 200 piek uitgeven om iets aan mijn computer :p te voegen, maar wat?????????

Het leven is hard

• DaRKoNe
Geheugen

Verwijderd

Als je dan even aangeeft wat je al hebt...

• DaRKoNe
Zou handig zijn jah

Verwijderd

Topicstarter
128 sdram
pentium 2 333@417
asus v7100 geforce 2 mx
12,8 gig hard disk
17 inch moinitor
labtec lcs 2514 speakers

• ETM
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Op zaterdag 13 januari 2001 20:06 schreef killer100 het volgende:
Nu we het toch over een ander onderwerp hebben.
Ik wil maximaal 200 piek uitgeven om iets aan mijn computer :p te voegen, maar wat?????????

Het leven is hard
geheugen/cd rom drive/geluidskaartje/blauwe ledjes/extra fans. van dat soort dingen?

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• DaRKoNe
welke geluidskaart heb je???

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
Op zaterdag 13 januari 2001 20:01 schreef THeRuLeR het volgende:
Dat is inderdaad waar, ligt ook aan andermans upload snelheid, maar ook wel degelijk aan de drukte op het net. Maar vooral ook WELKE provider. Essent is niks mis mee, maar als je UPC(Chello) hebt, wordt het zwaar klote...
*zucht* daar gaan we weer... ik wordt nergens begrepen, en ik ben zelf ook iedere keer weer verbaasd en verrast, maar met UPC(Chello) haal ik op een snelle servers toch zeker de 220k/sec... is dat nou zo verkeerd dan?

de snelheid hangt echt niet alleen maar af van de snelheid van de server van je provider, maar vooral van je wijkkast... als er veel mensen in jouw gebied op kabel aangesloten zitten, en ook flink van die bandbreedte gebruik maken, merk je dat veel meer dan een ietwat tragere server... of er nou 3 mensen, of 300 mensen van de lijn in die wijkkast gebruikt moeten maken, DAT scheelt nogal! dus woon je in een dichtbevolkt gebied (Amsterdam, Rotterdam, of een andere grote stad) of een gebied waar je veel flats of iets dergelijks hebt, dan heb je grote kans op een trage verbinding... woon je in een dorp (net als ik) waar maar weinig "grootgebruikers" zitten of mensen die uberhaupt kabel willen, dan kun je wel es een leuke snelheid krijgen..

wat wel enorm van je provider afhangt, is de bereikbaarheid, en de tijden dat de server plat ligt... als leuk voorbeeld noem ik maar weer even afgelopen donderdag, toch chello weer es plat lag... volgens mij had heel chello'end nederland hier last van... (en ik maar denken dat mn linux bak t had begeven... :( )

Verwijderd

wat dacht je van een SBLive? of een een snellere proc, zo hier en daar is wel een celeren of p3 te koop voor ongeveer 200 piek...

Verwijderd

Topicstarter
Een slechte (aztech nog wat)
maar mijn geluid is perfect

• DaRKoNe
Haal een SoundBlaster Live! 1024
Goed dingetje!! perfect geluid!!!

Verwijderd

Topicstarter
Processor lijkt mij ook wel het beste ja

Verwijderd

maar die sblive is ook zeker aan te raden zoals DaRKoNe al zei...

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn wijkkast zitten ongeveer 20
en volgens mij zit niemand op die wijkkast op internet met kabel

Verwijderd

In welk dorp woon je dan als ik vragen mag, als er maar 20 luitjes zitten, hier zitten er gemiddeld een stuk of 100 als ik me niet vergis...

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
10/5 x 2000 + 6 /4,6 = snel

het is een shared medium, dus hangt ervan af of je leuke buurman het ook heeft. NIET AAN LUITJES AANRADEN DUS :)

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

Pagina: 1