Toon posts:

shop advies voor samenstellen compleet systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een nieuw systeempje kopen in het kader van een pc-prive project.
Probleem hierbij is dat ik alleen een compleet systeem kan 'declareren'. Ik ben dus gebonden aan 1 shop.
Iemand enig idee waar ik het best terecht kan qua prijs en assortiment breedte ???

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Niet goedkoop, maar dan heb je service:
Eynstein
Mycom
Comptech

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Eventjes kijken bij de shop survey wat anderen voor ervaringen hebben, en het helpt misschien om te zeggen waar je woont, want dan weet men misschien een zaak in de buurt

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Informatique, nette prijzen, groooooooooot assortiment, goede service shop.informatique.nl

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 01:18
eynstein was ik anders wel het goedkoopst uit...
goede service, binnen 3 dagen in huis, een tb 800 besteld, 900 gekregen
dane-elec geheugen 20 piek goedkoper...

Verwijderd

Ik zou zelf bij http://www.montanacomputers.nl gaan halen. Heb hier goede ervaringen mee en de prijs voor complete systemen is behoorlijk laag.

Informatique zou ik nooit iets bij kopen als ik jou was. Misschien heb je geluk zoals de meerderheid die bij hun gekocht heeft, maar als je pech hebt, zoals ik, beland je in een kort geding en moet je het via de rechter uitvechten :( Ik zal hier niet over uitweiden...

Verwijderd

Op zondag 14 januari 2001 00:23 schreef Silvershadow het volgende:

Informatique zou ik nooit iets bij kopen als ik jou was. Misschien heb je geluk zoals de meerderheid die bij hun gekocht heeft, maar als je pech hebt, zoals ik, beland je in een kort geding en moet je het via de rechter uitvechten :( Ik zal hier niet over uitweiden...
Is hier met Informatique nu echt niet uit te komen. Het is toch van den gekke dat er naar de rechter moet worden gegaan voor zo'n luttel bedrag. Hier moet toch uit te komen zijn

Mijn ervaringen met Informatique zijn wat dit betreft uitermate positief hetgeen in de shop survey wordt bevestigd.

Jammer dat jij de uitzondering op de regel bent, maar ik blijf van mening dat dit op een normale manier afgehandeld moet kunnen worden zonder tussenkomst van de rechterlijke macht.

Verwijderd

Klopt als een bus...ben het met je eens. Maar luister, informatique is juist degene die ging dreigen met een kort geding vanwege 'laster' (ik had negatieve bericht op shop survey gepost; deze is door de admin verwijderd in afwachting van de rechtzaak). Ik zal hier niet verder op ingaan, anders zal informatique dit weer opvatten als laster. Waar het op neer komt is kort samen te vatten: ik wordt genaaid voor 355 piek. Dit is een klein bedrag als je dit met de kosten voor je advocaat vergelijkt. Toch gaat het mij niet om het bedrag of de modules. Ik zal doorprocederen tot ik mijn recht behaal, of dit mij nou tienduizend, twintigduizend of een ton gaat kosten. Gerechtigheid kent voor mij geen prijskaartje.

Btw, ik geloof best dat het een goede zaak is hoor! Zeer zeker als je de overwegend positieve reacties ziet. Alleen heb ik nu ongelofelijke pech en krijg ik met een lomperik te maken ;(

Verwijderd

Ten eerste vind ik het niet sjiek om een negatief bericht in de shop survey, direct als laster te bestempelen.

Ten tweede denk ik als je er heen gaat en de situatie uitlegt er beslist een oplossing komt.

Jammer is het dat de boel direct al van af het begin geescaleerd is ( ik neem aan door Informatique) Dit maakt de situatie er niet makkelijker op.

Ten derde vind ik het netjes van je dat je toch ter goeder trouw blijft en dat je het ziet als een incident.

Tenslotte ben ik het helemaal met je eens over je recht halen. De laatste steen moet bovenkomen. Alleen....

Hoe bewijst Informatique dat het juiste geheugen is opgestuurd.

Hoe bewijs jij dat het juiste geheugen niet is ontvangen.

Verwijderd

Misschien dat je hier wat aan hebt

http://www.hccnet.nl/voordeel/oordeel/start.cfm

Eric
Pagina: 1