Toon posts:

Upload = onbekend?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat mijn zus achter mijn pc heeft gezeten, zie ik op mijn DU meter dat mijn pc steeds data upload??! Heb verder geen downloadprogramma's openstaan, dus dat kan het niet zijn.

Het varieert van 40kB/s onafgebroken en soms stopt het voor een minuut en daarna gaat het weer door. Wie kan me vertellen hoe ik erachter kom wat het is en hoe ik ervan af kom?:)

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 15:21

Twarp

just grin...

Zou er iets van spyware lopen?

Meh ...

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

Controleer eens met een ander programma (bijv. NetStat) welk proces de upload in beslag neemt. :)
offtopic:
Je icon werkt hier niet, meganite ;)

[ Voor 14% gewijzigd door pasta op 21-07-2005 02:16 ]

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Dacht ik ook aan.... het Hitman Pro laten draaien + Norton Antivirus... beide hebben niets kunnen vinden...

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:49

Rmg

fport van foundstone

kan je zien welke applicatie welke poort gebruikt en waarnaartoe kan je iig wat wijzer van worden.

Met netlimiter kan je trouwens ook zien welke applicatie bandbreedte gebruikt

http://www.foundstone.com...ources/proddesc/fport.htm

Is het trouwens echt 40kB/s ? want dat is wel erg veel ( als je er vanuit gaat dat de meeste 512kbit of 1024kbit up hebben ) klinkt eerder als een sharing programma ( bittorrent/kazaa/ares/azereus? )

[ Voor 25% gewijzigd door Rmg op 21-07-2005 02:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Yup, is nu gemiddeld rond de 35 kB/s.... Thanks voor de tips, ik ga het even proberen:)

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:16
Je geeft niet aan een firewall te gebruiken. Installeer dan als de gesmeerde bliksem het gratis Zone Alarm. Dan weet je tenminste welke programma's het internet op willen en kun je eventuele ellende blokkeren.

Scan ook eens met de trial van Trojan Hunter op trojans.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Zou je als je zo iets je i-net verbinding niet eens uit je PC gaan halen omdat je de hele wereld mogelijk aan 't spammen bent ofzo :?

Je ISP wordt dan overladen met klachten wellicht en sluit je straks af.

(of 't Is gewoon onschuldig P2P verkeer ofzo natuurlijk)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1