Lijkt op defect videogeheugen.
Zie je ook geen artifacts soms in windows of bij bepaalde games?
Zie je ook geen artifacts soms in windows of bij bepaalde games?
legio oorzaken!
Heb zelf wel eens een soortgelijk meegemaakt, was de videokaart kaduuk, mischien dat die van jouw te warm word?
Probeer eens een andere kaart zou ik zo zeggen
Heb zelf wel eens een soortgelijk meegemaakt, was de videokaart kaduuk, mischien dat die van jouw te warm word?
Probeer eens een andere kaart zou ik zo zeggen
Walk without Rythm, and you won't attract the worm!
Heb ikzelf ook ooit een keer gehad, lekker slapen met het raam open, s ochtends behoorlijk koud & vochtig, en dan als eerste je pc booten...
das de videokaart die t ver gehad heeft
Meneer 1000 has spoken......
Dit heb ik tot nu toe alleen meegemaakt met brakke videokaarten. Ik zou hem dus even in de gaten houden en er rekening mee houden dat je misschien een nieuwe moet kopen binnekort.
In windows iig niet. Wel in call of duty met de settings op extra. Was voorheen volgens mij nooit zo. Settings tandje terug en geen probleem meer.
edit: was reactie op Smiley
hm, beetje jammer als die videokaart kaputt is
edit: was reactie op Smiley
hm, beetje jammer als die videokaart kaputt is
[ Voor 22% gewijzigd door benedictuz op 20-07-2005 22:34 ]
Dan zou ik hem vervangen. Dit gaat namelijk alleen nog maar erger worden.benedictuz schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:32:
In windows iig niet. Wel in call of duty met de settings op extra. Was voorheen volgens mij nooit zo. Settings tandje terug en geen probleem meer.
Misschien dat de videokaart dan nog niet in 3D/VGA/SVGA (o.i.d.) modus is geweest ?benedictuz schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:35:
Maar waarom alleen met een cold boot?
Probeer eens een coldboot en tijdens de POST op alt-ctrl-del te drukken. (Dus zonder dat het beeld naar een hogere reso o.i.d. is versprongen)
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Weleens gezien ja, peltier stond niet aan op mijn r9800, toen ik dit zag overleed 1 ramdac (volgens mij) kort daarna... snel de pc uitgedaan, daarna nooit meer de rechterhelft van mijn beeld gezien.
Pagina: 1