Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

pc voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pc voeding van Dell deze heeft o a een uitgang van 12 V en 14 Amp. ik wil deze spanning gebruiken om een peltier-element op aan te sluiten (koeling) maar ik krijg de voeding niet aan het werken, de aansluiting van de +5 V en +12 V heb ik gevonden en afgesloten met weerstanden maar de voeding wil niet inschakelen ik heb enkele kreten op de print bij aansluitingen staan zoals
+5VFP.....PC (of) PG.......TFSC...... Remote..... 3.3 V ......welke aansluitingen hiervan moet ik nog gebruiken om de voeding in te schakelen.

help help

8)7

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

je moet de PSon verbinden met een ground.
Ik weet zo niet welke dat op een dell voeding is, maar dan moet je gewoon even de pinout ervan opzoeken.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Alles wat je moet weten zou hierin moeten staan. Verder gooi ik dit topic op slot omdat de topicstart niet volgens de policy is: ik mis bijvoorbeeld wat je zelf al geprobeerd hebt. Ook wil ik graag even opmerken dat je post er heel wat netter uitziet als je consequent leestekens en hoofdletters gebruikt, wat in z'n algemeenheid weer voordelen heeft ten opzichte van de hoeveelheid nuttige reacties in een topic.

[ Voor 27% gewijzigd door Sprite_tm op 20-07-2005 21:57 ]

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.