Toon posts:

Opgelicht !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb 2 maanden geleden een laptop gekocht via marktplaats en ik ben er heengegaan om te kijken of het iets was... hij was gewoon goed... dus heb ik hem voor 625 euro overgekocht... de faktuur zou ik de volgende dag op kunnen halen omdat meneer druk was en de volgende dag kwam ik er pas achter dat ik geen DVD / CDRW combi erin had zitte dus ik had gebeld.... en hij heeft me na 1 maand pas een CD speler geleverd... dus geen DVD / CDRW combi... heb het gezegd en hij zou het regelen...

Na veel bellen is het nog niet zover en blijkt nu dattie op vakantie is... ik heb nu geen bewijs van aankoop maar heb slechts een serienummer waarmee ik bij COMPAQ mezelf eigenaar kan maken ofzo door in te loggen etc.

Nu wil ik hem terug geven en me geld terug vragen alleen weet niet of hij het zal doen want zijn moeder stond me half uit te lachen aan de deur omdat ik zei dat ik anders de politie erbij zou halen, maar zonder bewijs van aankoop kan ik verder niet veel..

Iemand hier ervaring mee of weet hoe ik dit op kan lossen ? ik had deze laptop namelijk nodig voor mijn opleiding en zonder cd kan ik er niets mee...

Liefst niet van die opmerkingen dat ik me voor me hoofd moet slaan want ik weet wel dat het dom geweest is ... daarom vraag ik AARDIG om hulpp... nutteloze reacties achterwege laten dus aub..

Bij voorbaat dank,
Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-10 17:38

dusty

Celebrate Life!

Ook hier hoort het topic niet thuis, zoals ik al tegen je zei in een PM, het hoort thuis in SG, waar jij nog geen toegang tot hebt.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.