Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nokia suite wil niet werken met cellink BTA-3120 bluetooth

Pagina: 1
Acties:
  • 1.700 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik heb naar vollen tevredenheid een Nokia 6230i aangeschaft. Deze wil ik via bleutooth met mijn pc laten werken. met de software van de bluetooth stick gaat dit prima.
Maar zodra ik de bluetooth via Nokia suite wil gebruiken dan kan de nokia softwhare de stik niet herkennen. Ik krijg dan de melding
"Het verbindingtype kan niet worden gebruikt, controleer alle nodige hardwhare,softwhare,drivers. Code OpenMedia.”

Ik heb al nieuwe divers voor de bleutooth stik geïnstalleerd, nieuwe versie van de Nokia suite geprobeerd, alles verwijderd en op nieuw geïnstalleerd, Verder maak ik gebruik van een vrij nieuwe PC met windXP serves pack 1. Toch blijf ik de zelfde melding houden, terwijl de stik verder prima werkt. Hoe kan dit??

• htca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11 17:30
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:25:
Hallo
Ik heb naar vollen tevredenheid een Nokia 6230i aangeschaft. Deze wil ik via bleutooth met mijn pc laten werken. met de software van de bluetooth stick gaat dit prima.
Maar zodra ik de bluetooth via Nokia suite wil gebruiken dan kan de nokia softwhare de stik niet herkennen. Ik krijg dan de melding
"Het verbindingtype kan niet worden gebruikt, controleer alle nodige hardwhare,softwhare,drivers. Code OpenMedia.”

Ik heb al nieuwe divers voor de bleutooth stik geïnstalleerd, nieuwe versie van de Nokia suite geprobeerd, alles verwijderd en op nieuw geïnstalleerd, Verder maak ik gebruik van een vrij nieuwe PC met windXP serves pack 1. Toch blijf ik de zelfde melding houden, terwijl de stik verder prima werkt. Hoe kan dit??
Ik heb hetzelfde type dongle (klein dongeltje transparant?). In ieder geval moet je een PC suite hebben die die dongle ondersteunt. Ik heb het aan de praat gekregen vorige week door een widcomm driver te installeren en vervolgens met versie 6.5 te connecten. Echter later op de avond zag ik dat nokia een nieuwe suite ter download heeft aangeboden nl 6.6 en daarin in de ondersteuning voor IVT Bleusoleil. |:( want de widcomm installatie is een omslachtige.
Voor de widcomm driver installatie:
http://www.mp3car.com/vbulletin/showthread.php?t=35927
Voor nieuwe drivers cellink (nodig als je XP met SP2 hebt):
[url]http://www.cellink-eu.com...w&id=14&Itemid=45[/url]
Voor de nieuwd nokia suite:
http://www.nokia.com/pcsuite

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
de pcsuite versie die ik op cd bij m'n 6260 had werkte bij mij ook niet fatsoenlijke met m'n sticky. Ik heb het opgelost door de nieuwe versie van de nokia site te downloaden..
dat had je dus al gedaan |:( ander bt sticky proberen?

[ Voor 19% gewijzigd door Rac-On op 21-07-2005 14:11 ]

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• DJF3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-11 18:55
Denk dat Cellink failliet is.. Geen van hun websites is meer te benaderen..

Die XP SP2 driver, kan iemand die misschien posten of mailen?

Thanks!
DJ

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Daar kick je een topic van bijna drie jaar oud voor? :?

Omdat ik verder geen nieuwe discussiewaarde in je kick zie, gaat deze op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.