Toon posts:

Plantronics M2500 aansluiten op een Sitecom CN-502 dongle

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik een Plantronics M2500 aangeschaft i.c.m. een Sitecom CN-502 dongle.
Nu ben ik het ding dus aan het installeren, eerst de software van Sitecom gedownload (1.4.2.11)
en geinstalleerd, waarna ik m'n dongle heb aangesloten.

Word allemaal prima herkend en geen problemen verder.. Nu heb ik alleen wel 2 Bluetooth
iconen onderin bij m'n task manager. In System Devices vind ik een Generic Bluetooth Radio en Microsoft Bluetooth Enumerator terug bij bluetooth radio's. Via het ene icoon in m'n task manager
heb ik m'n M2500 laten herkennen. Dat ging ook goed.

Het probleem is echter dat ik geen audio devices erbij krijg om de audio over de headset te laten verlopen (in- en uitgaand).. Iemand ervaring met het aansluite nvan een M2500 op een CN-502 en wie kan mij daarbij helpen..

Heb het forum al afgescheumd en kwam wel wat over M2500 maar niet i.c.m. CN-502..

Bij voorbaat dank!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2005 20:09 ]

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Je gebruikt waarschijnlijk Windows XP met SP2.
Daar zitten bluetooth drivers ingebouwd, en die microsoft drivers ondersteunen audio over bluetooth niet.
Je zult dus de drivers moeten installeren die bij de dongle zitten (met een beetje mazzel zijn dat de WIDCOMM drivers, welke dat wel ondersteunen.) Hoe ik dat gedaan heb? in windows\inf zoeken naar alle files waar de het woor bluetooth in voorkomt en die verwijderen, als je dan die stick erin doet zal windows vragen om drivers en kan je je sitecom cdtje erin doen. (wel eerst in apparaatbeheer de drivers die je nu gebruikt weg doen, anders heeft het nog geen nut)

* Dit is op eigen risico, het is mij zo gelukt maar weet niet of het jou ook lukt op deze manier, en aangezien je dingen verwijderd is het mogelijk dat je sommige hardware niet meer kan installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Oke er zat een addendum bij:
http://www.sitecom.nl/faq_showanswer.php?faqid=1046

Handmatig de juiste driver selecteren..