Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

telefoon (terreur) holiday toets 9! :S

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views sinds 30-01-2008

• plotterotter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09-2020
Damn vandaag de tweede keer, ik wordt op mijn vaste lijn anoniem gebeld, met een engelse stem wordt er gezegd dat ik een prijs heb gewonnen en dat ik een 9 moet toetsen, weet iemand meer van deze vage troep?

• stefklep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-11 10:40

stefklep

((Stefklepje))

Ja lol we hadden laats dat we even moesten blaasen aan de telefoon om dat ze klachten hadden gehad in de buurt dat het telefoon netwerk niet optimaal werkte ;)

Verwijderd

een of andere treiterlijn kloon, iemand die je wil foppen

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-11 06:55

Tux

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11 23:46

SmartDoDo

Woeptiedoe

Dat is een topic wat in Stuffis Generalis staat en waar de TS nog niet bij kan.

Je kunt er iig vanuit gaan dat het gewoon onzin is en je het het beste kunt negeren :)

Verwijderd

is geen geintje helaas; er is in de UK een oplichter die nummers belt, vervolgens een bandje laat lopen met de engelse uitleg dat je een prijs hebt gewonnen. (sowieso vreemd om nederlandse nummers te bellen zoals de TS)

Ik heb ze ook aan de lijn gehad op het werk (heb een UK-IP phone oa.) en vertrouwde het niet en heb de verbinding verbroken. Meteen contact gezocht met onze phone-guru in LDN; wat blijkt; toets een 9 (iig in de UK) en je betaald 140,- pond (....) per minuut.

Ook kreeg ik te horen dat de sessie dusdanig is opgebouwd dat je er niet uitkomt (tenzij je de verbinding verbreekt) het mechanisme is dusdanig opgebouwd dat je eindeloos door keuze menu's moet lopen ...

Een UK-Scam dus ..

• carnager
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-10 11:30

carnager

AmsterdamVideo

Nooit op een toets drukken als je iets niet vertrouwd. Zeker bij een niet vantevoren bekend gemaakt nummer. Er zijn oplichters die naar telco's toe zogenaamd een soort collect-call systeem hebben, maar dus met dit soort onzin gaan bellen. Als je dan op een toets drukt ga jij betalen in plaats van hun, en meestal zijn dit nog forse bedragen ook. Nooit doen dus!

Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?

Verwijderd

hier hebben ze het er ook over : Zogenaamd een Cruise Reis gewonnen.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Deze gaat daarom dicht.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.