Toon posts:

[NETSCAPE 8] Verwijderen van 'formulieren'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Binnen Internet Explorer kun je dit doen door te gaan naar de Internet Opties:

-Tablad INHOUD
-Knop AUTO-AANVULLEN
en daar kiezen om de formuliergegevens te wissen.

Nou wil ik dit bij Netschaap 8 ook kunnen doen. Wát ik ook probeer (Clear all traces etc), ik blijf steeds die hele waslijst aan eerder ingevulde zoektermen vinden bij bepaalde websites.

En dat vind ik hoogst irritant.

Hoe krijg ik deze informatie helemaal verwijderd? En heeft dit toevallig te maken met het feit dat Netschaap 8 óf op de Firefox-engine draait, óf op de IE-engine draait? Ik heb daarom zowel bij Firefox alle form-info verwijderd alsmede bij de IE. Maar dit levert nog steeds niet het resultaat op. Het stomme is dat het ene moment die lijst bij netscape niet tevoorschijn komt, en de andere keer ineens weer wel. Waar worden deze gegevens bewaard? In een directory of in een bestandje?

Zo.. sorry voor deze hele waslijst aan vragen, maar het moge duidelijk zijn:

Hoe kan ik mijn eerder ingevulde formulier-gegevens definitief verwijderen uit Netscape 8

(overigens een hele fijne browser verder)

Verwijderd

Heb je niet toevallig een google-toolbar draaien die dat voor je invult (of een andere toolbar/plugin)?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 19:11:
Heb je niet toevallig een google-toolbar draaien die dat voor je invult (of een andere toolbar/plugin)?
Nope...
Dit is echt vaag... óf het is een bug, óf ze hebben het wel heel erg goed verstopt...

(óf ik ben een slaapkop...)

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het met FireFox te maken heeft.. als de pagina met de firefox-engine bekeken wordt, dan komen de gegevens tevoorschijn... met IE-engine niet.

Effe klooien in Firefox dan

• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 07:48
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 19:56:
Ik denk dat het met FireFox te maken heeft.. als de pagina met de firefox-engine bekeken wordt, dan komen de gegevens tevoorschijn... met IE-engine niet.

Effe klooien in Firefox dan
Extra -> Opties -> Privacy -> Alle tijdens het navigeren opgeslagen informatie -> Alles wissen

Of:
Extra -> Opties -> Privacy -> Opgeslagen formulier informatie -> Wissen

[ Voor 14% gewijzigd door Niks123Random3 op 20-07-2005 20:02 . Reden: Nog een mogelijkheid ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee....dit blijkt dus echt een BUG te zijn...

De oplossing...
This appears to be the only way to solve this problem - with brute force.

Go to:

C:\Program Files\Netscape\Netscape Browser\components

Delete the following file:

autocomplete.xpt

Be warned this will also stuff up your Webmail tab in 8.0. You can no longer maintain or set up email - you just have to it the old fashioned way & bookmark your webmail instead.

This is obviously a bug of some sort that Netscape needs to fix. My Netscape 8.0 browser was actually saving credit card numbers - not good!

Cheers,

Ben
Oftewel.. naar je Netschaap-directory gaan, daar zoeken naar autocomplete.xpt en verwijderen...

Beetje slecht van netscape! Maar ik ben eruit :)
Pagina: 1