Toon posts:

[MSN 7] Alleen default smilies doorlaten

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik irriteer me dood aan mensen die voor iedere letter een of ander bewegend prentje in hun msn hebben.

Ik zoek dus een optie of een of andere plugin waarmee je alle smilies die niet standaard in msn zitten kan blokken. (geen discussies over het soort mensen waarmee ik praat aub) heb wat gegoogled en op de bekende msn plugin sites rondgekeken (patchou.com en mess.be) .. er is genoeg te vinden om een hele kermis van msn te maken maar dat is net het tegenovergestelde waar ik naar op zoek ben..

Voor degene die er mee aankomen, ik ben op de hoogte van miranda im etc .. maar ik wil gewoon msn blijven gebruiken.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Show custom emoticons uitvinken? ;) :P

Tools -> Options -> Messages -> Show Custom Emoticons :)

[ Voor 45% gewijzigd door anandus op 20-07-2005 18:30 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
anandus schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 18:29:
Show custom emoticons uitvinken? ;) :P

Tools -> Options -> Messages -> Show Custom Emoticons :)
ik heb per ongeluk een nederlandse versie :P is dit het rechtse vinkje (staat een paar icons bij het vinkje)

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 18:33:
[...]

ik heb per ongeluk een nederlandse versie :P is dit het rechtse vinkje (staat een paar icons bij het vinkje)
Ja, is de rechter :P

Afbeeldingslocatie: http://img45.imageshack.us/img45/2209/msnfordummys7mn.png

[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 20-07-2005 18:39 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
klote nederlandse troep :P bij mij staat er iets van 'mijn emoticons' ..

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Ik denk dat de Nederlandse versie ook wel iets in de trend van 'custom emoticons uitschakelen' heeft. Dus je zou daar eens moeten kijken, anders kan je nog altijd even experimenteren met wat opties. Dit had je dus echter moeten doen voor je een topic opende op GoT. Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got wat we van je verwachten voor je een topic opent op GoT. Het kan dus makkelijk opgelost worden door even in de opties te bladeren, en vandaar sluit ik dit topic. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.