[MX1000] Kapot?

Pagina: 1
Acties:

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb hier een Logitech MX1000 Lasermouse. Alleen heeft deze opeens vreemde kuren nadat de stroom een keer is uitgevallen.

Dubbelklikken werkt niet (niet op het bureaublad, niet in explorer etc), en wanneer ik op m'n startmenu klik, zie ik heel even het menu, en springt hij ook direct weer weg.

Ik heb er een Microsoft Intellimouse Optical aan gehangen die wel normaal werkt. Een XP probleem is het niet want ik heb XP er net vers opgezet om te kijken of daar iets fout zat.

Zou hij kapot zijn, of zou er iets anders mis zijn?

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-02 18:12

Tux

Heb je het resetknopje al ingedrukt?

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• mjszwo
  • Niet online
Tux schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 17:07:
Heb je het resetknopje al ingedrukt?
Ja, al meerdere malen.

Ook heb ik overal de stroom even afgehaald, dus adapter van het stationnetje eruit, muis uit gezet, en de stroom van de pc voeding afgehaald. Maar nog steeds hetzelfde probleem helaas.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01-2025
drivers opnieuw instaleren... Muis goed aanduwen de knopjes...

Anders RMA... en natuurlijk niet zeggen dat je denkt dat het door stroomuitval of zelfs blikseminslag komt

[ Voor 38% gewijzigd door ToFast op 20-07-2005 17:17 ]

• mjszwo
  • Niet online
ToFast schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 17:16:
drivers opnieuw instaleren... Muis goed aanduwen de knopjes...

Anders RMA...
Drivers heb ik nog nooit geinstalleerd voor dat ding, hij werkte 2 maanden prima zonder. Ik heb ook alles al goed aangedrukt.

Daarnaast, de muis werkt perfect, alleen het dubbelklikken niet. Gewoon 1x klikken (selecteren enzo dus) dat gaat prima, en rechtsklikken ook. Zoals ik al zei is het dus zogoed als onmogelijk een XP probleem.

Dan moet ik er maar mee terug naar de winkel denk ik. Wel een vraag probleem.... wel 1x kunnen klikken, maar niet dubbel 8)7

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-02 18:12

Tux

Weet je ook zeker dat de doubleclick speed bij de mouse options niet belachelijk laag staat ofzo? :P

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• mjszwo
  • Niet online
Tux schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 17:23:
Weet je ook zeker dat de doubleclick speed bij de mouse options niet belachelijk laag staat ofzo? :P
Nee die staat gewoon normaal :)

Wat wel weer erg vaag is, is dat dat testicoontje dat op datzelfde tabblad zit, bij 1 muisklik reageert.

Verwijderd

je heb hem zeker op je USB aangesloten...
Ik had hetzelfde probleem, gewoon op je PS/2 plakken en je heb nergens last van.

Productiefoutje ofzo staat geloof ik iets over op de site van logitech

• mjszwo
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 17:29:
je heb hem zeker op je USB aangesloten...
Ik had hetzelfde probleem, gewoon op je PS/2 plakken en je heb nergens last van.

Productiefoutje ofzo staat geloof ik iets over op de site van logitech
Nee hij hangt aan m'n PS/2 poort omdat de cursor rare sprongen maakt wanneer hij aan USB hangt. Is ook een bekend probleem bij de MX1000.

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-12-2025

Defspace

Administrator

Caponi schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 17:05:
Ik heb hier een Logitech MX1000 Lasermouse. Alleen heeft deze opeens vreemde kuren nadat de stroom een keer is uitgevallen.

Dubbelklikken werkt niet (niet op het bureaublad, niet in explorer etc), en wanneer ik op m'n startmenu klik, zie ik heel even het menu, en springt hij ook direct weer weg.

Ik heb er een Microsoft Intellimouse Optical aan gehangen die wel normaal werkt. Een XP probleem is het niet want ik heb XP er net vers opgezet om te kijken of daar iets fout zat.

Zou hij kapot zijn, of zou er iets anders mis zijn?
Jeetje, ik zou het gepost kunnen hebben ;)
Mijn MX1000 is ook kapot :(
En ik heb er ook een MS Intellimouse Optical aanhangen nu ;)

Mijn MX1000 doet alleen niets meer. Hij laadt nog op. Mijn muis doet het denk ik ook wel. Maar USB detecteerd hem helemaal niet meer. (receiver is denk ik stuk)
Ik zal inderdaad eens proberen om hem via PS/2 aan te sluiten. Maar ik ga hem toch RMA'en.
Valt gewoon onder garantie vind ik.

Verwijderd

Caponi schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 17:30:
[...]

Nee hij hangt aan m'n PS/2 poort omdat de cursor rare sprongen maakt wanneer hij aan USB hangt. Is ook een bekend probleem bij de MX1000.
hmm :| :| garantie??

• mjszwo
  • Niet online
Ja ik heb hem nog geen 2 maanden. Ik hoop dat Mediamarkt hier een beetje soepel in is.

Misschien dat ik wel vraag of ik een andere muis mag uitzoeken, want ik heb niet erg veel vertrouwen meer in de MX1000, mede door die andere vage bugjes die je hebt als je hem aan je USB hangt.

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-12-2025

Defspace

Administrator

Caponi schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 17:36:
[...]

Ja ik heb hem nog geen 2 maanden. Ik hoop dat Mediamarkt hier een beetje soepel in is.

Misschien dat ik wel vraag of ik een andere muis mag uitzoeken, want ik heb niet erg veel vertrouwen meer in de MX1000, mede door die andere vage bugjes die je hebt als je hem aan je USB hangt.
Ik heb hem altijd aan USB gehad en dat gaf bij mij geen problemen anders ?

• mjszwo
  • Niet online
Defspace schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 17:38:
[...]

Ik heb hem altijd aan USB gehad en dat gaf bij mij geen problemen anders ?
Dan heb had je mazzel ;)
Logitech heeft toegegeven dat er problemen zijn met de MX1000 aan een USB poort, en raden aan hem aan je PS/2 te hangen als je problemen ondervind :)

• mjszwo
  • Niet online
Ik heb hem ook maar even aan een andere PC gehangen om te testen, maar daar doet ie hetzelfde.

Denk dat ik hem maar ga omruilen voor een MS IntelliMouse Explorer Bluetooth.

Verwijderd

Beetje oud topic mayb,maar ik maak er toch maar gebruik van.
Toenet liet ik me mx1000 stuiteren,en nu hoor ik vanbinnen[nee geen knoppen] een geluid alsof er iets los zit.

Kan er iemand die ook een mx1000 heeft zijn muis naast zijn hoor houden en eens driftig een en weer schudden ? Houd wel al je knoppe ingedrukt,anders hoor je dat meschien.
En zo ja,als er alleen bij mij iets los zit,hoe kan je die mx1000 open krijgen O.o ?? wel wat geprobeerd ;p lukte niet bepaalt

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:05
Als ik mijn mx1000 schud, hoor ik ook iets van binnen. Het zijn niet de knoppen want ook als ik ze ingedrukt hou hoor ik het. Verder werkt ie perfect. Ik denk zelf dat het gewoon een plastic onderdeeltje is waar een beetje speling in zit.
Pagina: 1