gebanned op #huiskamer

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik weet niet in hoe verre het IRC kanaal van tweakers hier ook besproken kan worden maar ik maak me net wat mee.

Ik zit in de #huiskamer, komt r00tie met een verhaal over kankernegers en teringnegers? Dus ik spreek hem daar op aan en dan word ik gebanned??

Graag opheldering van de gang van zaken hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:46

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

haha :)
IRC heeft niets met GoT te maken :)

Ik spreek hem wel even aan ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 22:45

Arno

PF5A

/cs info #huiskamer

dan zie je de channel owner, hem ff aanspreken werkt normaal gesproken het beste :)

En verder staat IRC 100% los van GoT en T.net :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-07 19:50
En ik heb mezelf er ook voor gestraft, ik moest in een emotionele bui gewoon even wat kwijt, en daarbij kan ik personen zoals jij niet gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

* pasta is weer eens veel te laat :z :Z

[ Voor 83% gewijzigd door pasta op 20-07-2005 16:31 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Lieve Adjes FAQ
Klachten aangaande Tweakers.net IRC (irc.tweakers.net)
Opmerkingen of klachten aangaande Tweakers IRC (Internet Relay Chat) horen niet thuis in Lieve Adjes. IRC maakt geen deel uit van de Tweakers.net frontpage of Gathering of Tweakers en is als zodanig een losstaand onderdeel. Mocht je je ei kwijt willen, kun je terecht bij de "founder" (oprichter) van het kanaal. Voor extreme gevallen, of zaken die zich niet tot één kanaal in het bijzonder beperken, kun je terecht bij de IRC Operators: ACM, AntonT, BrZ, Kees of Negotiator. Vergeet niet dat je ook op IRC niet zomaar gekicked of gebanned wordt, dus ga eerst altijd eerst bij jezelf te rade.

[ Voor 4% gewijzigd door Motrax op 20-07-2005 16:31 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
r00tie schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:30:
En ik heb mezelf er ook voor gestraft, ik moest in een emotionele bui gewoon even wat kwijt, en daarbij kan ik personen zoals jij niet gebruiken...
Dan hou je je toch aan de gewone fatsoensnormen man, zeker als @ in naam van tweakers.net! Pure machtsmisbruik dit, als iets je niet bevalt kick je me gewoon.

[ Voor 9% gewijzigd door Y0ur1 op 20-07-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Dat is hij dus niet. De enige @s uit naam van Tweakers.net zitten in #tweakers.net

<!-- #bv is hipper :P -->

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Y0ur1 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:32:
[...]

Dan hou je je toch aan de gewone fatsoensnormen man, zeker als @ in naam van tweakers.net!
Dit is een discussie apart :)
zoals ik eerder zei, heeft GoT niets met IRC te maken.
IRC is gewoon een beetje lol trappen met elkaar.

Dus relax, die ban gaat er vanzelf wel af :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

zeker als @ in naam van tweakers.net!
#huiskamer is geen officieel tweakers.net kanaal. De @'s hebben er ook een gebruiksaanwijzing ;)

t.net heeft echt helemaal niets met dat kanaal te maken :>

// Spuit 11 :Z :z :Z

[ Voor 6% gewijzigd door Hooglander1 op 20-07-2005 16:35 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00tie
[...]

Dan hou je je toch aan de gewone fatsoensnormen man, zeker als @ in naam van tweakers.net! Pure machtsmisbruik dit, als iets je niet bevalt kick je me gewoon.
Misschien moet je jezelf eens wat meer bekend maken met het fenomeen #huiskamer alvorens je op bepaalde beslissingen te ver doorgaat en er te erg op ingaat.
Als je gewoon 10 seconden je mond had gehouden toen ik STFU zei was er niks aan de hand geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
r00tie schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:35:
[...]

Misschien moet je jezelf eens wat meer bekend maken met het fenomeen #huiskamer alvorens je op bepaalde beslissingen te ver doorgaat en er te erg op ingaat.
Als je gewoon 10 seconden je mond had gehouden toen ik STFU zei was er niks aan de hand geweest...
Ik laat mij toch niet op zon autoritaire manier behandelen, stfu. doe eens effe normaal. Ik ga tegen mensen in die onbeschoft zijn en ook nog misbruik maken van hun macht ja. Denk daar maar eens over na.

[ Voor 12% gewijzigd door Y0ur1 op 20-07-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

r00tie schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:35:
[...]

Snoer jij altijd anderen de mond?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-09 13:54

Basszje

Reisvaap!]

Gezellig flamen :Y) . Huiskamer heeft idd niets met GOT te maken en je kan voor alles eruit getrapt worden is mijn ervaring. Ook voor totaal niets. Ik zou me er niet door laten opnaaien eigenlijk :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Laatst online: 27-09 19:44
r00tie, het is natuurlijk wel een beetje erg overdreven om zo te reageren, is het niet? 'k Weet niet precies wat er gebeurd is, maar als jij STFU zegt, dan is niemand verplicht om zich daar wat van aan te trekken als er iets gebeurd wat niet rechtvaardig is. Dat noemen we inderdaad machtsmisbruik.

Niet dat ik me er wat van aan zou trekken als ik niet in #huiskamer zou mogen komen. Dat had ik bij #devschuur destijds wel gedaan, stelletjes eikels daar :P :> en toen mocht ik er weer in.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00tie
Y0ur1 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:36:
[...]

ik laat mij toch niet op zon autoritaire manier behandelen, stfu. doe eens effe normaal.
#Huiskamer is een dictatuur, als @'s zien wij onszelf (ik en in elk geval nog 2) als een soort Kim-Yong II.
Vandaar, userts hebben er geen eigen wil, Ordnung muss sein! En zo meer van hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-09 07:50
Shit je kan nu mischien een dag niet chatten .. wat nu ? :+ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Basszje schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:38:
Gezellig flamen :Y) . Huiskamer heeft idd niets met GOT te maken en je kan voor alles eruit getrapt worden is mijn ervaring. Ook voor totaal niets. Ik zou me er niet door laten opnaaien eigenlijk :)
Kan me de kick festijnen van vorig jaar nog wel reageren :

Zo uit het niets 30 man gekicked met alleen de tekst Idlers zeg wat dan ik vraag om raad :+ net alsof iemand het toen boeide.

Huiskamer is nou eenmaal niet zo serieus, zowel op got niet en al HELEMAAL niet op IRC.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
r00tie schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:39:
[...]

#Huiskamer is een dictatuur, als @'s zien wij onszelf (ik en in elk geval nog 2) als een soort Kim-Yong II.
Vandaar, userts hebben er geen eigen wil, Ordnung muss sein! En zo meer van hetzelfde...
Ordnung met een @ die het over kankernegers en teringnegers heeft? I rest my case tegenover jou. Vrij zielig dit.

[ Voor 7% gewijzigd door Y0ur1 op 20-07-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00tie
TRON schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:38:
r00tie, het is natuurlijk wel een beetje erg overdreven om zo te reageren, is het niet? 'k Weet niet precies wat er gebeurd is, maar als jij STFU zegt, dan is niemand verplicht om zich daar wat van aan te trekken als er iets gebeurd wat niet rechtvaardig is. Dat noemen we inderdaad machtsmisbruik.

Niet dat ik me er wat van aan zou trekken als ik niet in #huiskamer zou mogen komen. Dat had ik bij #devschuur destijds wel gedaan, stelletjes eikels daar :P :> en toen mocht ik er weer in.
Gast, tuurlijk heb je gelijk, maar als je het verhaal zou kennen zou je weten dat ik in een emotioneel instabiele staat verkeerde als in dat ik echt door 't lint kon gaan als ik die desbetreffende mensen voor me had gehad.
Voor die y0ur1 (oid) was het gewoon een gevalletje verkeerde plaats, verkeerde tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-09 07:50
r00tie schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:42:
[...]

Gast, tuurlijk heb je gelijk, maar als je het verhaal zou kennen zou je weten dat ik in een emotioneel instabiele staat verkeerde als in dat ik echt door 't lint kon gaan als ik die desbetreffende mensen voor me had gehad.
Voor die y0ur1 (oid) was het gewoon een gevalletje verkeerde plaats, verkeerde tijd...
Ahja reageer je in-real-life-crisis maar af op internet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Y0ur1 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:41:
[...]

Ordnung met een @ die het over kankernegers en teringnegers heeft? I rest my case tegenover jou. Vrij zielig dit.
tsja ik dacht net... beetje diep triest

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
Dat zeg ik, r00tie, ik ken het verhaal niet :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-09 13:54

Basszje

Reisvaap!]

TRON schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:44:
Dat zeg ik, r00tie, ik ken het verhaal niet :)
Boeit dat trouwens? Een beetje fatsoenlijke mod die reageert zijn persoonlijke frustraties niet af op users die toevallig langs waaien. En ja mensen die met kanker schelden heb ik mijn eigen persoonlijke mening over die ik hier dan ook maar niet zal ventileren.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00tie
the-edge schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:43:
[...]

Ahja reageer je in-real-life-crisis maar af op internet ;)
Moet 't toch ergens doen he ;)
Nee maar serieus, ik vertelde wat mij net was overkomen en de rest kennen jullie, ik kickte mezelf ook al voor mijn taalgebruik, en YOur1 is allang unbanned wat hij sinds net doorheeft...
It's not that big a deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00tie
Basszje schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:46:
[...]

Boeit dat trouwens? Een beetje fatsoenlijke mod die reageert zijn persoonlijke frustraties niet af op users die toevallig langs waaien. En ja mensen die met kanker schelden heb ik mijn eigen persoonlijke mening over die ik hier dan ook maar niet zal ventileren.
Basszje ik scheld er normaal ook niet mee en ik kick mensen die het wel doen (waaronder mijzelf net), alleen dit was dermate frustrerend dat het wel gebeurde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Wat is IRC?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
Basszje schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:46:
[...]

Natuurlijk keur ik dat ook niet goed. Het is onfatsoenlijk inderdaad.

@r00tie, je zelf kicken daar kan je het toch niet mee goed maken? Het is wel een 'leuk' gebaar, maar je wint er niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

TRON schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:49:
[...]

Natuurlijk keur ik dat ook niet goed. Het is onfatsoenlijk inderdaad.

@r00tie, je zelf kicken daar kan je het toch niet mee goed maken? Het is wel een 'leuk' gebaar, maar je wint er niets mee.
moraalridder.

wat valt hier nou eigenlijk verder over te discussiëren :?
Het probleem is opgelost, als your1 goed had gelezen in de faq had hij dit topic niet eens te hoeven maken. Daarnaast was die ban weer zo opgeheven.
Eind goed, al goed :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je hebt voorlopig wel genoeg informatie denk ik zo ;) Neem voortaan gewoon contact op met diegene die jou heeft geband. Of spreek mede-kanaal-gebruikers aan. That's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 23:33

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Zoals Arno (en meerderen naast enkel hem) al opmerkte en in de FAQ staat ...

IRC-kanalen zijn, alhoewel ze op de Tweakers.net IRC server gehost worden an sich los van tweakers en GoT en we hebben dan ook geen direkte zeggenschap over het gedrag van mensen ....
(muv. #tweakers.net)

In eerste instantie moet je het dus oplossen met de betreffende persoon zelf, misschien is er sprake van een foutje of misverstand, misschien van een onterechte frustratie die op jou wordt afgereageerd ..

natuurlijk, het is wel zo dat tweakers.net de IRC-server host, en het dus wel de bedoeling is dat er een minmaal beleid gevoerd wordt dat ook 'net' is tov. gebruikers .. maar daarin laten we mensen zoveel mogelijk vrij ..
Als je meent dat dat structureel overtreden wordt door specifieke personen, of een specifiek kanaal een erg slechte naam geeft aan tweakers.net, kun je het beste daarover contact opnemen met ACM, AntonT, BrZ, Kees of NegotiatorRoelant

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 20-07-2005 17:28 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

RM-rf schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:57:
Als je meent dat dat structureel overtreden wordt door specifieke personen, of een specifiek kanaal een erg slechte naam geeft aan tweakers.net, kun je het beste daarover contact opnemen met ACM, AntonT, BrZ, Kees of NegotiatorRoelant
Geen idee waar je dat lijstje vandaan haalt maar die is hopeloos outdated. Op dit moment zijn de IRC operators:
• Roelant
• Kees
• moto-moi
• Daniel
• Hans
• Tomsworld
• Breuls
• Highlander
• ACM
• AntonT
• ikke zelf (als Curry)

De volledige lijst staat altijd in de MOTD (typ /motd). Om te zien welke operators online zijn gebruik je "/stats p", let wel dat dat serverlocal is (op osiris.parse.nl zie je dus niet welke operators op arethusa oftewel irc.tweakers.net zitten en vice versa).

[ Voor 19% gewijzigd door curry684 op 21-07-2005 09:23 ]

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.