Toon posts:

Welke FAN voor Celly 700@HEEL HOOG???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie helpt mij? Ik wil mbhv een convertor een celly 700 op mijn ASUS P2B-F gaan zetten. Alleen vraag ik mij af welke fan ik het beste op mijn nieuwe proc kan zetten. Ik wil deze cpu het liefts overklokken tot 1050 (10.5x100).

Met welke fan kan dit het best? Verder heb ik geen fans in mijn midi tower, is dit nodig?

Willen jullie mij ook graag ff vertellen waar ik dit, in de buurt van Rotterdam, kan kopen? Het lieft bij Informatique (www.informatique.nl) of bij Powerline (www.powerline.nl) Hebben ze daar goed spul?

Ok bedankt!!!

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06-2025
hoe wilde jij die celly op 10,5 zetten? |:(

Flickr

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
je bent hier ook niet echt weinig |:(
dus opletten :)

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:46

Exterazzo

Qeasy

Op zaterdag 13 januari 2001 19:22 schreef WebMaster het volgende:
Wie helpt mij? Ik wil mbhv een convertor een celly 700 op mijn ASUS P2B-F gaan zetten. Alleen vraag ik mij af welke fan ik het beste op mijn nieuwe proc kan zetten. Ik wil deze cpu het liefts overklokken tot 1050 (10.5x100).

Met welke fan kan dit het best? Verder heb ik geen fans in mijn midi tower, is dit nodig?

Willen jullie mij ook graag ff vertellen waar ik dit, in de buurt van Rotterdam, kan kopen? Het lieft bij Informatique (www.informatique.nl) of bij Powerline (www.powerline.nl) Hebben ze daar goed spul?

Ok bedankt!!!
Bij Intel prox is de multiplier gelockt dus kan je hem (idd) niet op 10.5 zetten en zul je dus moeten OC'en met je FSB!

Audentia

Verwijderd

Op zaterdag 13 januari 2001 19:55 schreef ruubruub het volgende:
hoe wilde jij die celly op 10,5 zetten ? |:(
Die staat standaard op 10.5 |:(

10.5x66.67=700MHz, hij wil de bus naar 100MHz gooien dus: 10,5x100=1050MHz ;)

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik het dan maar even uitleggen ruubruub ?
Een celly 700 draait op een fbs van 66 mhz. Als je dan ff doorrekend zie je hetvolgende

700/66=10,6......=10,5 dus!

Snappie?

Verwijderd

Topicstarter
he he chaos666 snapt het wel! Eindelijk iemand met verstand.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:45

E-Vix

Nu met sneeuw!

Ik zou een Alpha PEP66T als koelblok nemen, en daar een fan op zetten die 26 Cfm haalt. Ik zou niet de Delta fan die 38 Cfm haalt er op zetten, want die maakt een teringherrie (heb hem zelf namelijk ook)

Overigens is de PEP66T een van de enige fans die er op kan in verband met dat je een Slotket gebruikt voor je CPU.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Pagina: 1