Toon posts:

Binnen architectuur programma

Pagina: 1
Acties:
  • 901 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ey mensen ff vraagje.
Zou graag een programma hebben voor het bedrijfje van mijn moeke.
Ze is binnen interieur stilliste om kamers te ontwerpen en in te richten maakt ze tekeningen en gebruikt een simpel davilex programma nu is mijn vraag weten jullie namen van andere programma`s om dit uitgebreider te doen zoals structuren op muren meubels etc en lichtinvallen veranderen etc etc.

alvast bedankt

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-08 14:48

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik ben zelf ook op zoek naar een simpel programma, waarbij ik een computerbureau mee kan uitwerken.

Ik heb op papier al een schets staan met de juiste afmetingen. Nu zoek ik een programma (die ik dus niet kan vinden) waarmee ik op een simpele manier alleen dit bureau kan uitwerken en uitprinten om te laten maken door een kennis van mij.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-08 18:55

ThunderNet

Flits!

Sketchup, AutoCad, 3D studio max.. Er zijn genoeg programma's geschikt hiervoor :) tis maar net wat je exacte doel is, en wat je simpel noemt :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:53

EXX

EXtended eXchange

De map/level editor van UT2004 :P

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

ThunderNet schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:14:
Sketchup, AutoCad, 3D studio max.. Er zijn genoeg programma's geschikt hiervoor :) tis maar net wat je exacte doel is, en wat je simpel noemt :)
Naja wat ik al beschreef. Eigenlijk zoek ik een programma waarbij ik mijn afmetingen van mijn ontwerp invoer en dat er dan een 3D ontwerp uitrolt en hier achteraf nog aanpassingen op gemaakt kunnen worden.

Met simpel doelde ik op het gebruik. Ik zat zelf ook aan CAD te denken alleen misschien een beetje overkill voor het ontwerp van alleen een bureau.

Software wat ik tot nu toe vond, moest je eerst de omgeving in 3D bouwen (bv slaapkamer) en daar zit ik dus niet op te wachten. Gaat puur om het bureau.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-08 18:55

ThunderNet

Flits!

n00bs schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:21:
[...]

Naja wat ik al beschreef. Eigenlijk zoek ik een programma waarbij ik mijn afmetingen van mijn ontwerp invoer en dat er dan een 3D ontwerp uitrolt en hier achteraf nog aanpassingen op gemaakt kunnen worden.

Met simpel doelde ik op het gebruik. Ik zat zelf ook aan CAD te denken alleen misschien een beetje overkill voor het ontwerp van alleen een bureau.

Software wat ik tot nu toe vond, moest je eerst de omgeving in 3D bouwen (bv slaapkamer) en daar zit ik dus niet op te wachten. Gaat puur om het bureau.
Misschien zou je dan eens kunnen kijken naar sketchup, heb het zelf nog nooit gebruikt, maar schijnt erg makkelijk te zijn :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

ThunderNet schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:22:
[...]

Misschien zou je dan eens kunnen kijken naar sketchup, heb het zelf nog nooit gebruikt, maar schijnt erg makkelijk te zijn :)
Net geprobeerd echt 3x nix dat programma :'(
Pagina: 1