Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Waar, in pricewatch, kan ik deze dingen vinden?

Ik zoek een goede om makkelijk data tussen mijn computers te verwisselen. Minstens 512 MB, liever meer. Ik heb geen MP3 speler nodig. Nog tips?

Bedankt!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11 09:30

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/48/top :?
Zo moeilijk is dat toch niet te vinden? Of verwacht je dat wij ook nog voor je gaan klikken? Een beetje meer eigen inzet mag wel!

Rail Away!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 12:28

dawuss

gadgeteer

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/301

Had je dat niet zelf gewoon kunnen vinden door een beetje logisch na te denken en wat te proberen :?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht daar al gekeken te hebben. Ik las er denk ik overheen.

Maar het had net zo goed bij Removable Storage, Overigen of Rewritable media kunnen staan. Ik zie niet wat het met multimedia te maken heeft.

Anyway, sorry voor het verspillen van jullie tijd. :)

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-11 21:52

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Nou zeg dat wel (nofi) elke dixons dynabite, hell zelfs freerecord shop heeft wel usb sticks liggen..

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hubert schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:43:
Nou zeg dat wel (nofi) elke dixons dynabite, hell zelfs freerecord shop heeft wel usb sticks liggen..
Het ging de TS om waar ze in de Pricewatch stonden, niet waar ze te koop zijn.
Waarschijnlijk zoekt de TS naar de goedkoopste winkel ;)

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Twee links gegeven, waarvan één door een mod, allebei onjuist. Okee de benaming is USB stick en niet memory stick, daar heeft Sony de rechten van.

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/306

Denk trouwens ook eens na of je misschien een mp3 spelertje wil hebben. Dan heb je beide in hetzelfde apparaat.

Zelf vind ik de Apacer Handy Steno 203 serie heel fijn (snel en dopje niet verliezen en zo), maar die heeft alleen geheugen, geen geluid.

[ Voor 22% gewijzigd door Henk007 op 20-07-2005 15:52 ]

• El Psycho
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-07 09:41
Ik ben momenteel aan't kijken naar de Sandisk Cruzer Titanium en de Kingston Datatraveler Elite. Maar 'k vind geen off-line winkel en de verzendkosten zijn procentueel hoog in vergelijking met de prijs. Vind sowieso dat weinig shops die 2 hebben. Meeste zaken hebben niet de top serie.

[ Voor 3% gewijzigd door El Psycho op 20-07-2005 15:55 ]

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 12:28

dawuss

gadgeteer

Henk007 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:50:
Twee links gegeven, waarvan één door een mod, allebei onjuist. Okee de benaming is USB stick en niet memory stick, daar heeft Sony de rechten van.

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/306

Denk trouwens ook eens na of je misschien een mp3 spelertje wil hebben. Dan heb je beide in hetzelfde apparaat.

Zelf vind ik de Apacer Handy Steno 203 serie heel fijn (snel en dopje niet verliezen en zo), maar die heeft alleen geheugen, geen geluid.
Whoops 8)7 da's idd niet zo handig van me nee :P (gelukkig ben ik dan ook geen Gadget Talk mod ;))

Misschien is 't allemaal toch niet zo logisch en doorzichtig als het zou moeten zijn met al die benamingen :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Voortaan dus zelf even op je gemak door de Pricewatch heen fietsen en met verschillende keywords zoeken :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.