Toon posts:

Links-Rechts via Voor-Achter op PC?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even een tekeningetje van mij kamer:

PC met Front-speakers

TV en BANK overdwars

Rear speakers
-------------------------
mooi he 8)

Ik speel mijn DVD's af op de PC en dan kijk ik via de TV.
Maar nu het probleem: als ik dus op de bank zit, dan heb je dus mooi geen stereobeeld meer doordat de links- en rechts speakers dus 'achter elkaar' zitten
Is er een makkelijke (software) oplossing om zelf de kanalen snel even om te gooien zodat Links door de front speakers komt en Rechts door de Achter speakers?
Prutsen met kabeltjes heb ik geen zin aan omdat ik alles zo goed mogelijk heb weggewerkt en dan zou ik na de film de kabels weer moeten terug-prutsen.
geen goed idee

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2005 15:06 . Reden: tekening fucked-up ]

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Goeie vraag, ik zit eigenlijk ook al een tijdje met dit probleem.

Maare, tis denk ik handiger als je ff in paint een tekeningetje maakt ;)

• Pegasus81
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-02 09:30

Pegasus81

Group: Infinity

Wat voor geluidskaart heb je? Met een audigy achtige moet het denk ik wel gaan met de KX drivers.

System info: Abit KG7-Raid, AMD Athlon XP 1800+@1900+, 512 Mb DDR ram, Radeon 8500LE, 2x40Gb Maxtor 7.2k + 1x 100Gb Maxtor 5.4k, 24x Plextor CdWiter, 16x Pioneer DVD, 3.5" Floppy, SB Audigy, 10/100 noname network, Iiyama Vision Master 450

Verwijderd

Topicstarter
Soundblaster Audigy

En de KX- drivers ken ik, maar dat is eigenlijk geen optie want dat ondersteund geen EAX...
Ik bedoelde eigenlijk meer of iemand een tooltje weet die de kanalen kan omgooien ofzo, want ik wil deze drivers erop houden