Kan iemand mij vertellen hoe ik automatisch een programma kan laten starten, als mn windows opstart? Het gaat in dit geval om een ventrilo server. Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik krijg via google namelijk niks dat ik kan gebruiken
De makkelijkste manier:
plaats een snelkoppeling in het startmenu, bij het mapje opstarten/startup
Als je via google niets vind dan zoek je niet goed
met google zoeken naar: automatisch opstarten
De eerste hit geeft niet exact aan wat je moet doen, maar daar word wel het mapje opstarten genoemd.
plaats een snelkoppeling in het startmenu, bij het mapje opstarten/startup
Als je via google niets vind dan zoek je niet goed
met google zoeken naar: automatisch opstarten
De eerste hit geeft niet exact aan wat je moet doen, maar daar word wel het mapje opstarten genoemd.
[ Voor 63% gewijzigd door job op 20-07-2005 14:50 ]
Tja.... goed zoeken
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Snelkoppeling in 'Startup' (/'Opstarten') folder plaatsen, registry entry in of plaatsen, het programma als service laten starten. Af en toe biedt het programma ook zelf de optie op te starten tijdens het starten van Windows. 
Het lijkt me vreemd dat je via Google niets bruikbaars kunt vinden. Ik denk dus eerder dat je niet op de juiste manier hebt gezocht. Sowieso is GoT niet een helpdesk waar je zomaar je vraag kunt neerplempen en vervolgens de oplossing komt halen. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens goed door, want dit is volgens mij toch wel heel makkelijk te vinden.
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
Het lijkt me vreemd dat je via Google niets bruikbaars kunt vinden. Ik denk dus eerder dat je niet op de juiste manier hebt gezocht. Sowieso is GoT niet een helpdesk waar je zomaar je vraag kunt neerplempen en vervolgens de oplossing komt halen. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens goed door, want dit is volgens mij toch wel heel makkelijk te vinden.
edit:
Zie ook het mailtje wat jouw kant uitkomt
Zie ook het mailtje wat jouw kant uitkomt
[ Voor 32% gewijzigd door pasta op 20-07-2005 14:58 ]
Signature
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()