XBOX advanced Scart kabel, verschil tussen usa en EU?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik ben al tijden op zoek naar een xbox advanced scart kabel. Nergens te krijgen en op internet vaak alleen andere merken. Nu heb ik bij een 2e hands zaak een kabel voor 19.95 weten te krijgen. (ik weet het vrij duur) maar ja je moet wat. Goed het is alleen een usa kabel. Ik heb nu afgesproken dat ik hem 1 dag mag "testen". ff wat specs. Ik heb een philips matchline breedbeeld tv (82 cm geloof ik) van 13 jaar oud ongeveeer (erfenis van m'n opa). (misschien kennen sommige jullie deze tv, is er 1 met 2 tuners erin voor pip beeld echt ideaal) en palplus enzo.

Goed nu mijn vraag, het lijkt me dat er niet voor niks 2 versies van de kabel op de markt zijn. Is de Europa versie beter/anders? Bij het dashboard van unleashX kan ik digital kiezen (ok zit nog niks aangesloten, maar mogelijkheden zijn er). Verder kan ik ook 1024 kiezen, alleen werkt dit denk ik alleen bij HD tv's (of beamers?) en niet bij mijn tv, want hij versprint elke keer weer naar no.
Verder vraag ik me af of het eigenlijk wel verstandig is om een 2e hands kabel te kopen (kwaliteitsverlies door ouderdom ofzo?)

graag wat antwoorden. Hopelijk nog voor 5 uur want dan kan ik hem eventueel nog terug brengen.

thanks!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Ouderdom hebben (dat soort) kabels geen last. De US kabel moet gewoon hetzelfde zijn.
Je kan niet ineens HD of iets anders, alleen 60 HZ en RGB.

This space is occupied

• Tennisbal
m'n tv kan idd RGB aan. En pal 60. Wat ik alleen neit snap is dat ik pal 60 moet draaien (mijn tv kan gewoon 100 hertz aan). of staat pal 60 ergens anders voor?

ik zag trouwens dat de europese versie ook nog andere uitgangen heeft aan dat blok. Is dat handig? lijkt mij op zich wel, maar ik heb natuurlijk de oude kabel ook nog.

en waarom is de optie bij xbox media center (auto detect breedbeeld) uitgevinkt en kan ik deze niet aanvinken??

[ Voor 52% gewijzigd door Tennisbal op 20-07-2005 14:45 ]

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Tennisbal
bij gebrek aan reacties een info op internet heb ik de kabel terug gebracht. Ik had het idee dat het beeld niet mooier was en dat er iets van een waas over het scherm heen was.

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
tennisbal schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:52:
bij gebrek aan reacties een info op internet heb ik de kabel terug gebracht. Ik had het idee dat het beeld niet mooier was en dat er iets van een waas over het scherm heen was.
Dit ligt dan waarschijnlijk aan je tv, want bij mij zie ik het verschil wel degelijk. Ik heb minder last van color banding, de kleuren zijn voller, en het beeld ziet er in zijn geheel gewoon scherper uit. (Dit is met RGB, als ik S-video gebruik zie ik ook niet veel verschil)

[ Voor 7% gewijzigd door Janssen op 22-07-2005 14:27 ]

Pagina: 1