Toon posts:

[iFrame] Wit vlak bovenin website

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik was net bezig met het scripten van een website in iframe. allen liep goed totdat ik het ging bekijken. Er zit een wit vlak bovenin de website waarvan ik de oorzaak neit kan vinden

zou iemand me kunnen helpen?

de website is gestationeerd hier:

http://www.dj-basnoe.nl/trixweb.html

ik heb zelf al gekeken naar de source maar ik heb niets geks kunnen vinden, ook niet in vergelijking met andere sites. zie ik iets over het hoofd of is het een fout in iframe?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-05 16:01

André

Analytics dude

Er staat een spacer.gif boven je website van 1 bij 221 pixels :X

En NOFI maar OMG wat een ranzig geslicede en met tables in elkaar geflanste site.

[ Voor 41% gewijzigd door André op 20-07-2005 13:12 ]

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Onder het IFRAME staat dit:
[img]"../images/spacer.gif"[/img]</TD>

Gare site btw.

[ Voor 169% gewijzigd door jelmervos op 20-07-2005 13:14 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• KO
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2023

KO

Dit soort opmerkingen hebben we niets aan :/

[ Voor 75% gewijzigd door André op 20-07-2005 16:36 ]

Yesterday Is History. Today Is A Gift. Tomorrow Is Mystery

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-03 12:54
Hrm, misschien is het een idee als je wat met CSS gaat zitten spelen: dan kan je items positioneren waar je wil, en je hoeft niet zo gigantisch vaak spacers aan te roepen (zal zo snel ff dat er minimaal 20 keer spacers wordt gebruikt...)
Tevens is de source een beetje lastig te lezen, omdat je de </td> altijd aan het eind van een regel hebt staan, waardoor het lijkt alsof heel veel van de spacers buiten tabellen vallen.

sitetipje: www.handleidinghtml.nl, -> css-eigenschappen

Sar

Copy.com

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie reacties, sites scripten is nooit een goede kant van mij geweest. ik houd het bij designen (of ik dat kan daargelaten) css is idd iets wat ik veel hoor bedankt. Keb deze site btw gesliced in photoshop en toen opgeslagen als html. beetje geedit in kladblok enzo.

Ty for comments

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-05 16:54
PS. een joekel van een Typo: Togheter -> Together ;)

En slicen in Pshop gaat prima, maar de code (even los van de tabeldiscussie) kan je daarna flink simpeler maken. Maar doorloop inderdaad eens www.handleidinghtml.nl, dan kom je al snel een heel eind (en op enkele vervelende probleempjes, zie dit forum... :+ ). Het is puur een kwestie van eens doorlopen en zelf wat oefenen!

Je pakt de kritiek in ieder geval positief op. ;)

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pagina: 1