Toon posts:

oude IBM 22 inch bak ruilen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
een dikke IBM 21/22 inch monitor... ik zou niet zo 1 2 3 het model en type weten. ik weet alleen dat het een zwarte uitvoering is, met de letters 'IBM' paars centraal boven het scherm. maar ik geloof dat dit allemaal niet zo toe doet... ik kan een ander soort monitor (van dezelfde nieuwprijs) ruilen met dit apparaat. (vraag niet waarom hoe of wat, 'ruilen komt huilen'... maar nu ben ik in het bezit van een verkeerd apparaat en het maakt me niet aan het huilen, maar janken....en die IBM monitor vindt ik ontzettend aantrekkelijk)

Ontopic: op wat krassen aan het frame na, werkt het apparaat prima. hij wilt mij 1 maand garantie geven. is het nou verstandig om dit te doen met een apparaat als een monitor? vanuit mijn ervaring met monitors; wanneer een monitor gewoon werkt, en je er uiteraard niks vreemds mee doet, gaat die in het algemeen gewoon jaren vooruit. of is er in de monitorwereld sprake van kwaaltjes met bepaalde type's (kleurvervaging of ander soort beeld storing) ?

ik ben benieuwd naar jullie ervaring, en wie weet heeft iemand nog een verstandig advies voor me.

ps; het zou heel goed kunnen dat het gaat om een P-22x serie.. maar dat weet ik niet 100% zeker. het is iniedergeval al een wat ouder model.

Verwijderd

Que?

Ligt misschien aan mij, maar ik snap er niets van. Probeer het eens duidelijk opgebouwd te formuleren als in:

• Probleem (monitor voldoet niet? waarom niet?)
• Mogelijke oplossingen / eigen onderzoek (ruilen? waarmee? Je hebt de mogelijkheid...?)
• Concrete vraagstelling (kan je aan een tweede hands monitor 'zien' of die nog lang meegaat / waar op te letten)

Dat is iig wat ik er uit opmaak...

Ik begrijp dus dat iemand jou een 2e hands monitor wil geven, in ruil voor een (nog aan te schaffen) nieuwe van dezelfde nieuwprijs? Waarom zou je dat doen, en niet zelf op zoek gaan naar een nieuwe van het model wat je wil hebben?

/me is cowfused

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2005 13:04 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat is er nu precies aan de hand met die monitor en wat wil je ermee gaan doen?
Als jij het ding gekocht hebt ergens en ze hebben verkeerd geleverd ga je er gewoon mee terug, eis je de goede of anders geld terug.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 12:28
erm .. alle ibm's zijn zwart ... 8)7 (op de p2 / low end p3 workstations na :P)

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:27

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Bij een monitor geldt altijd: bekijk het beeld goed. Als je daar tevreden over bent kan je zelf een beslissing nemen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik kan werkelijk geen touw vastknopen aan je topicstart :o

Wil je je monitor hier te ruil aanbieden :?
Wil je weten hoeveel je monitor waard is :?
Wil je weten of het een goede ruil is tegen die andere monitor :?
Wil je iets anders weten :?

Dat is echt niet uit je topicstart te halen...

Als je wilt ruilen, zie de grote ruiltopic in Overige Hardware. Als je wilt weten hoeveel deze monitor (of de andere) waard is, dan kun je dat in de 'Hoeveel is dit waard topic' vragen. Maar let op, je zult dan minimaal merk- en typenr van beide monitoren moeten weten. Weet je dat niet, dan kunnen wij je ook niet helpen, we zijn niet helderziend :z

En wil je iets anders... tja, dan mag je voortaan wat duidelijker zijn...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.