Toon posts:

Het is tijd voor.. een nieuwe videokaart!

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, in mijn nieuwe PC zit nog een rottige on-board videokaart, en ik wil er ook een beetje op kunnen gamen. Er zijn twee games die ik echt MOET kunnen spelen, dit zijn BF2 en Splinter Cell: Chaos Theory. Ik heb zelf al even rond zitten zoeken en ik kwam op dezeuit. Is deze goed en/of kan ik hier de nieuwste games wel mee spelen?
Het budget ligt tussen de 150 en 200 euro.

Verwijderd

Als je nou eerst even bij zet wat voor specs a computer je hebt kunnen je perhaps wat specificer beter helpen met je keuze :)

BF2 is al direct met alle optie's aan een x800 minimaal met een 3ghz en gerus 1024 werkgeheugen. Kan ook natuurlijk minder :+ .

Maar ik weet wel zeker dat je met die Nvidia 6600GT OP PCI-X! (je hebt toch geen agp hey :+ ) wel deze 2 games kan spelen alleen niet vol uit.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Hoi, welkom op GoT.

Het is hier geen helpdesk, we verwachten dat je eerst zelf op zoek gaat naar antwoorden op je vraag. In dit geval kan je een paar reviews lezen. Neem bijvoorbeeld eens een kijkje op http://www.tomshardware.com, daar staan aardig wat goede reviews en roundups.

Neem ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even goed door, het lijkt erop dat je bij het registreren iets te snel doorgeklikt hebt ;)

Dit topic is gesloten.