Toon posts:

XP/W2K Systeem met navigatie.. hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP Pc(tje) Pentium 3. 866 Mhz.. met W2K... nou wil ik hierop een navigatie systeem op installeren, dus dat ik gewoon via de computer kan zien waar ik ben... (en die computer staat niet op mijn bureau thuis hoor ;) maar in de auto dus...) ik ben bezig met expirimenteren en kwan zo een aantal vragen tegen...

Volgens mij kan een gewone TomTom CD niet geinstalleerd worden op W2k/Xp als ik het goed heb.. dit zou een ppc os moeten zijn, is het mogelijk om het wel te kunnen laten draaien, of moet je een Emulator hiervoor hebben??

Ik heb van mijn pa ff cd van TomTom 5 Benelux geleend, om te proberen, maar krijg dus de fout van "dit is geen geldige W32 toepassing" wel logish eigenlijk.. maar wat kan ik hier aan doen.. kwil toch wel graag tom tom.. of zijn er alternatieven??

Ik wil eerst even de software aan de praat krijgen, en dan zie ik stap voor stap wel verder :p (dat ik nu zeg maar kan zien waar ik al ben :p )

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-08 20:22
Ik ben hier ook wel benieuwd naar.

www.destinator.nl heeft in ieder geval wat. Ik ga het dan gebruiken op de laptop icm MSI BlueTooth stick en TomTom Bluetooth GPS :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kijk eens naar Route66 of MS AutoRoute met een GPS ding aan je USB, werkt niet onaardig...enig nadeel is dat je standaard geen 3D kaart met gesproken routeinformatie krijgt.

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 20:26
Alturion is het pakket wat je zoek. Redelijk aan de prijs, maar zeker voor desktop-pc erg goed. Inclusiief gesproken aanwijzingen en in 3D. :)

-

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit heeft wat meer te maken met externe software dan met Windows zelf - daarom verplaats ik je topic eventjes naar Software Algemeen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
Okey.. :p zat zelf ook al in twijvel waar 't nou moest staan ;)

Maargoed. er zijn dus alternativen.. zijn hier ook al ervaringen mee??

wil namelijk steeds meer in mijn auto stampen.. (ff kijken hoeveel stroom ie nodig heeft)
maargoed.. 8.6" of 12" LCD tje er in. (die uit dashbord komt ofzo..) en dan gewoon op de parkeerplaats ff je mail checken.. etc... das de hele op zet eigenlijk.. via GSM, of UMTS.. of één van die nieuwere protocolen waar ze mee bezig zijn..

MAargoed.. ik zal ff die link checken.. ik houd de boel hier even up 2 date.. kijken wat het word..

Zijn er toevallig ook nog freeware programma's die hiervoor nuttig kunnen zijn?? want om nou een kruiwagen met euries hiervoor uit de schuur te halen ben ik ni vanplan.. 't is een expiriment ;) gehge.. zal ff zoeken iig..

Alles wat nuttig is post ik hier ook wel ffies :p O-)

Verwijderd

Topicstarter
heb trouwens op GOT een goeie topic gevonden. met heeel veel info.. voor de lui onder ons die ook geintereseerd zijn...

[rml][ CM] PC in je Auto. Info en How-to's - Deel 3[/rml]

Meer info volgt nog..
Pagina: 1