Hallo allemaal, ik heb een probleem.
Ik heb mijn oude PC uit elkaar gehaald om de onderdelen los te verkopen. Nu heb ik (waarschijnlijk) een koper voor het hele systeem.
Ik heb alles al uit elkaar gehaald en was er zo van overtuigd dat ik het wel los zou verkopen dat ik niet heb opgelet hoe alles terugmoet.
Dus nou is mijn vraag aan jullie: Wie kan mij even duidelijk uitleggen hoe alles moet wordenn aangesloten?
Onderdelen:
Power Man FSP250-61GN Voeding: 250 Watt
Asus P38-F moederbord
Pentium III 500 Mhz Processor
2 reepjes 128 MB DDR-SDRAM
DVD-Drive JVC LTD-166S
CD-Brander Philips DCRW400 Series
Floppydrive
Netwerkkaartje
Soundblaster Live! geluidskaart
Asus AGP V6600 32 MB videokaart
Maxtor 15 MB harde schijf
Ik heb de kaarten al in de gleuven gedaan, processor erop gezet, koeler ook en al aangesloten, drives en harde schijf bevestigd, voeding bevestigd, moederbord, alleen hoe moet ik alles aansluiten?
Het gaat vooral om de kabeltjes uit mijn aan- en uit knop,
- HDD LED: 2 gaatjes
- Reset SW: 2 gaatjes
- Power SW: 2 gaatjes
- Power LED: 3 gaatjes (alleen de buitenste twee zit een draadje aan)
Zo snel mogelijk hulp, alsjeblieft!!
Ik heb mijn oude PC uit elkaar gehaald om de onderdelen los te verkopen. Nu heb ik (waarschijnlijk) een koper voor het hele systeem.
Ik heb alles al uit elkaar gehaald en was er zo van overtuigd dat ik het wel los zou verkopen dat ik niet heb opgelet hoe alles terugmoet.
Dus nou is mijn vraag aan jullie: Wie kan mij even duidelijk uitleggen hoe alles moet wordenn aangesloten?
Onderdelen:
Power Man FSP250-61GN Voeding: 250 Watt
Asus P38-F moederbord
Pentium III 500 Mhz Processor
2 reepjes 128 MB DDR-SDRAM
DVD-Drive JVC LTD-166S
CD-Brander Philips DCRW400 Series
Floppydrive
Netwerkkaartje
Soundblaster Live! geluidskaart
Asus AGP V6600 32 MB videokaart
Maxtor 15 MB harde schijf
Ik heb de kaarten al in de gleuven gedaan, processor erop gezet, koeler ook en al aangesloten, drives en harde schijf bevestigd, voeding bevestigd, moederbord, alleen hoe moet ik alles aansluiten?
Het gaat vooral om de kabeltjes uit mijn aan- en uit knop,
- HDD LED: 2 gaatjes
- Reset SW: 2 gaatjes
- Power SW: 2 gaatjes
- Power LED: 3 gaatjes (alleen de buitenste twee zit een draadje aan)
Zo snel mogelijk hulp, alsjeblieft!!