Sinds enkele dagen ben ik aan het proberen om mijn PC met Asus A8V moederbord met WiFi te configureren als access point voor mijn PDA.
Dit wil echter niet zo lukken.
Met Google en de verschillende FAQs wil het ook niet lukken.
Ik heb een PC die via het @Home modem aan internet hangt.
Hierop is ICS geinstalleerd.
Op mijn 2e PC heb ik deze als gateway ingesteld zodat ik via de op het moederbord aanwezige netwerk kaart kan internetten.
Dit werkt zonder problemen
Nu heb ik de WiFi netwerk kaart ook geinstalleerd en de Asus WiFi configuratie software geinstalleerd.
Mijn PDA (hx4700) kan het draadloze netwerk wel zien maar ik kan er niks mee doen.
De toegang is niet goed geconfigureerd. Wat ik ook probeer aan instellingen. Van open zonder encryptie t/m wachtwoorden, het wil niet lukken.
Wie heeft er een soortgelijke setup aan de gang gekregen?
Ik heb begrepen dat je een bridge verbinding tussen twee netwerkkaarten kunt maken (de gewone netwerk adapter en de WiFi adapter) maar dit hielp ook niet.
Dit wil echter niet zo lukken.
Met Google en de verschillende FAQs wil het ook niet lukken.
Ik heb een PC die via het @Home modem aan internet hangt.
Hierop is ICS geinstalleerd.
Op mijn 2e PC heb ik deze als gateway ingesteld zodat ik via de op het moederbord aanwezige netwerk kaart kan internetten.
Dit werkt zonder problemen
Nu heb ik de WiFi netwerk kaart ook geinstalleerd en de Asus WiFi configuratie software geinstalleerd.
Mijn PDA (hx4700) kan het draadloze netwerk wel zien maar ik kan er niks mee doen.
De toegang is niet goed geconfigureerd. Wat ik ook probeer aan instellingen. Van open zonder encryptie t/m wachtwoorden, het wil niet lukken.
Wie heeft er een soortgelijke setup aan de gang gekregen?
Ik heb begrepen dat je een bridge verbinding tussen twee netwerkkaarten kunt maken (de gewone netwerk adapter en de WiFi adapter) maar dit hielp ook niet.