De klok op mijn computer loopt vier minuten voor. Er staat een schaalmodel van een graafmachine op mijn bureau (merk Wildcat), naast een halfvolle fles Château Coulon, 2004 (€4,59 bij AH). Ik heb nog geen sokken aan, maar ik ga dadelijk een paar donkerblauwe aantrekken, want die passen bij mijn stropdas. Die stropdas ga ik overigens niet aantrekken, wat mij noopt tot heroverweging van mijn sokkenkleurvoorkeur. De televisie staat op BBC1, waar men meldt dat het maar liefst 23 graden wordt in High Wycombe. Laat iemand maar een foto nemen daar, want dat zijn ze niet gewend. Vergeet ik overigens niet iets? Fuck, ja, er zijn verse stats van Kompjoefriek!
En wat melden de stats ons hedenochtend?
* Dat apen op 19 juli 2005 beter presteerden dan konijnen
* Dat er vrij veel mensen een 600-punter inleverden, waaronder Gronik
* Dat Holy Cow! zeventiende staat. (pssst, wat zijn jullie stil de laatste tijd?)
* Dat [DPC]_Team_Coldfusion en www.opdatzijalleneenzijn.nl in een felle strijd om de langste naam in de top 30 verwikkeld zijn
* Dat DPC vandaag 23e wordt, wat weliswaar iets beter is dan gisteren, maar niet genoeg om een plaatsdaling overall te voorkomen
* Dat er vijf mijlpalen zijn, waarvoor
* Dat Joseph_M._Gonzales de grootste heeft. Olé!
Nou ja, gelukkig hebben we nog enorm veel kracht achter de hand, toch? Als heel onweer-online nou eens mee komt vouwen...
Tot die tijd wens ik jullie een droge dag toe, met veel punten
En wat melden de stats ons hedenochtend?
* Dat apen op 19 juli 2005 beter presteerden dan konijnen
* Dat er vrij veel mensen een 600-punter inleverden, waaronder Gronik
* Dat Holy Cow! zeventiende staat. (pssst, wat zijn jullie stil de laatste tijd?)
* Dat [DPC]_Team_Coldfusion en www.opdatzijalleneenzijn.nl in een felle strijd om de langste naam in de top 30 verwikkeld zijn
* Dat DPC vandaag 23e wordt, wat weliswaar iets beter is dan gisteren, maar niet genoeg om een plaatsdaling overall te voorkomen
* Dat er vijf mijlpalen zijn, waarvoor
* Dat Joseph_M._Gonzales de grootste heeft. Olé!
Nou ja, gelukkig hebben we nog enorm veel kracht achter de hand, toch? Als heel onweer-online nou eens mee komt vouwen...
Tot die tijd wens ik jullie een droge dag toe, met veel punten

Folding@Home hitparade van 19-07-2005 Top 30 daily flushing members: (99/1671) = 6%
Top 30 Overall
Top 15 teams daily
Top 15 teams Overall
|
Mijlpalen | |
Joseph_M._Gonzalez | 10.000 |
Fontijn | 5.000 |
edgar1973 | 2.000 |
www.onweer-online.nl/Resheina | 200 |
mann_greg | 20 |
Leden |
1 nieuw lid |