Toon posts:

DVD-Shrink automatic compression werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds kort bezig met het rippen van een aantal dvd's, en het ging heel goed, simpel laden in DVD-Shrink en een het programma rekent automatisch de compressie uit die nodig is om het precies op een DVD-5 te laten passen, totdat...
Ik een dvd erin deed waarbij hij de compressie niet goed uitrekende, hij analyseert de DVD, daarna drukte ik op 'backup' en kreeg ik een mededeling dat het niet op een DVD-5 zou passen. Ik toch door gegaan en met overburn geprobeert het op een DVD-5 te krijgen, dit ging echter niet goed want Nero gaf aan: Invalid block addres.
Toen dacht ik handmatig de DVD nog wat meer te comprimeren, ik zet hem van automatic op custom ratio, maar het schuifbalkje kan ik alleen maar naar rechts verschuiven, de DVD minder comprimeren, zodat hij groter wordt, wat niet de bedoeling is. Andersom gaat niet, iemand enig idee wat ik fout doe of wat een oplossing is?

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Kort antwoord:
Shrink kun je niet meer laten comprimeren dan een bepaald percentage. Dus onnodige dingen eraf laten of splitsen.

Lang antwoord:
[rml]DVD's backuppen; de beste manier [ Deel 3][/rml]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Henk007 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 00:30:
Kort antwoord:
Shrink kun je niet meer laten comprimeren dan een bepaald percentage. Dus onnodige dingen eraf laten of splitsen.

Lang antwoord:
[rml]DVD's backuppen; de beste manier [ Deel 3][/rml]
Kan wel, dan moet je het alleen in twee keer doen...