Toon posts:

Dual muis bij dual scherm?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi

ik nu eindelijk een dual scherm op een dual videokaart. mijn probleem is dat ik maar 1 muisaanwijzer heb. ik wil graag op een GTA SA kunnen spelen en op de ander interneten. weet iemand hoe je met 2 muizen dit kan doen of heeft iemand hier een progje voor?

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Je kunt 2 usb muizen aansluiten en tegelijkertijd gebruiken...

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Kan niet, als je twee muizen aansluit heb je nog steeds één pointer. Als je dit wilt kun je beter een 2e PC neerzetten zodat je daar gewoon apart op kunt internetten

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
Het probleem is dat je dan nog steeds maar 1 mousepointer hebt!

If I can't fix it, it ain't broken.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 19:08
Je besturingssyteem ondersteund maar 1 Pointer, anders zou het een mooi zooitje worden ;). Verder zijn de programma's simpelweg niet geschikt voor meerdere Pointers omdat je dat binnen de korste keren dubbele handelingen kunt uitvoeren, en wat was er dan eerder?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad, wat als je tegelijkertijd op 'Ja' en 'Annuleren' drukt? Daar is de interface niet op berekend :P

Maar goed, dit is al heel vaak behandeld. Loop bijvoorbeeld eerst even de discussies achter http://gathering.tweakers...D=&select_forum=#hitstart langs en vat die samen en ga in een nieuw topic verder als je nog geen beeld hebt van de (on)mogelijkheden :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.