[MMORPG] Legend Of the Green Dragon (Text-based)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Afbeeldingslocatie: http://users.insane-hq.org/lotgd/templates/woodwork/top.jpg

Oude tijden herleven met LOGD een remake van LORD (Legend Of the Red Dragon). Het zal de jongere gamers onder ons niet boeien, maar voor de mensen die weten wat een BBS is (Bulletin Board System) is dit zeker de moeite waard.

Je begint het spel als Farmboy en kunt door het verdienen van expience levelen. Deze experience verdien je door te vechten in het bos of met andere spelers. Heb je eenmaal genoeg experience dan kun je tegen je trainingmaster vechten. Win je, dan ga je een level omhoog

Rassen:

Op dit moment is er op de server van Insane 1 ras beschikbaar: 'Human' Het spel biedt een legio aan uitbreidingen. Hoe meer spelers op een server, hoe uitgebreider het spel wordt.

Special Ability's:

Bij het maken van een character kun je kiezen voor één van de drie special ability's
Afhankelijk van je level kun je skills gebruiken tijdens gevechten.

Dark Arts: Vechtskills; je kunt je vijand extra schade toebrengen
Mystic Powers: Magische skills; Handig om jezelf te healen of de ander te enchanten
Thieving: Stelen van je opponent; extra goud is altijd welkom.

Hoe meer spelers deelnemen, hoe groter het spel wordt (meer uitbreidingen) en hoe leuker.
Insane-HQ host nu een final versie! Ik zou zeggen meng je in de legende.

Klik hier om naar de server te gaan!
[/center]

[ Voor 3% gewijzigd door The_Bash op 19-07-2005 21:25 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-10 19:12

jotheman

Was like that when I got here!

Leuk dat je zelf punten (of whatever) wilt verzamelen met je link... maar denk niet dat dit de bedoeling is...

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Zo dan >:), de refferal is als mensen zich ook daadwerkelijk aanmelden. Maar aangezien mensen daar dan problemen mee zouden kunnen hebben heb ik het aangepast. Mijn doel is niet om punten of whatever te verzamelen maar om mensen mee te krijgen in deze oldie-goldie game.

[ Voor 93% gewijzigd door The_Bash op 19-07-2005 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
the_bash schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 21:26:
Zo dan >:), de refferal is als mensen zich ook daadwerkelijk aanmelden. Maar aangezien mensen daar dan problemen mee zouden kunnen hebben heb ik het aangepast. Mijn doel is niet om punten of whatever te verzamelen maar om mensen mee te krijgen in deze oldie-goldie game.
Jaja, zo ken ik er nog 2 O-) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10 16:09
First of all: fatsoeneer je startpost. Je plaatje is te groot, en de informatie die je geeft is veel te weinig. Post eens wat meer informatie en plaatjes om het interessant te maken :)
Second: linkjes om puntjes te scoren zijn _not_ done hier op GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Crash schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 21:41:
First of all: fatsoeneer je startpost. Je plaatje is te groot, en de informatie die je geeft is veel te weinig. Post eens wat meer informatie en plaatjes om het interessant te maken :)
Second: linkjes om puntjes te scoren zijn _not_ done hier op GoT ;)
Akkoord, ik zal wat meer info gaan verzamelen (inclusief de rijke historie). De link is inmiddels aangepast, dat was een slecht idee :+!

Pagina: 1