Ik heb 2 dagen een 6800 le, en heb k ook meteen geunlocked (12//6) kwam ik uit, en dit draaide lekker, ik had ook overclocked tot 400//850 (me temps bleven rond de 55 en hij voelde ook niet warm) dus dit moet geen probleem zijn
Dit draaide goed 2 dagen lang, geen enkel probleem
kreeg k vandaag nieuw bureau, ik voor t gemak me kast meteen opengeschroeft, alle ide//sata//molex aansluitingen losgemaakt, netjes gebonden na t vastmaken,
en me 6800 le geeft zodra k em aanzet een scherm vol met blokken (wit, groen etc, lijkt beetje op een oud dos spel)
Heb k me ouwe geforce mx 440 erin gedaan, die draait gewoon
en die nieuwe dus niet
ik heb hier op got al gezocht en vond een vergelijkbaar probleem ongeveer, waarbij de cmos moest worden gereset, dit hielp niks
agp in bios enzo goedgezet( fastwrites uit enzo)
rivatuner geuninstalled zodat die niet automatisch alle pipes unlocked (Ik weet niet cker hoe dat werkt)
ik ben ondertussen nog steeds aant zoeken op google
Wat is dit en hoe los ik dit op?
Please help
Edit: sorry mijn specs:
Amd athlon 64 skt 754 3000+
512 mb twinmos pc 3200//400
asrock upgrade k8 1689
400 watt x-gear voeding
160 GB s-ata maxtor diamond max plus 9
Dit draaide goed 2 dagen lang, geen enkel probleem
kreeg k vandaag nieuw bureau, ik voor t gemak me kast meteen opengeschroeft, alle ide//sata//molex aansluitingen losgemaakt, netjes gebonden na t vastmaken,
en me 6800 le geeft zodra k em aanzet een scherm vol met blokken (wit, groen etc, lijkt beetje op een oud dos spel)
Heb k me ouwe geforce mx 440 erin gedaan, die draait gewoon
en die nieuwe dus niet
ik heb hier op got al gezocht en vond een vergelijkbaar probleem ongeveer, waarbij de cmos moest worden gereset, dit hielp niks
agp in bios enzo goedgezet( fastwrites uit enzo)
rivatuner geuninstalled zodat die niet automatisch alle pipes unlocked (Ik weet niet cker hoe dat werkt)
ik ben ondertussen nog steeds aant zoeken op google
Wat is dit en hoe los ik dit op?
Please help
Edit: sorry mijn specs:
Amd athlon 64 skt 754 3000+
512 mb twinmos pc 3200//400
asrock upgrade k8 1689
400 watt x-gear voeding
160 GB s-ata maxtor diamond max plus 9
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 20:40 ]