Mijn vriendin is sinds 1 juli klaar met haar opleiding (ze heeft nu drie diploma's op zak: helpende, klasseassistent en onderwijsassistent). Sinds maart dit jaar heeft ze ongeveer 30 sollicitaties de deur uit gedaan op diverse functies; ongeveer 15 keer heeft ze een duidelijk nee terug gehad; een paar keer een nee, maar met de opmerking dat ze in het bestand blijft staan en in de rest van de gevallen heeft ze niets terug gehad (slordig). Alle sollicitaties waren gericht op een functie die te vergelijken is met klasseassistent of onderwijsassistent. In de meeste gevallen gaat het om open sollicitaties, omdat scholen en soortgelijken niet duidelijk aangeven of ze momenteel een vacature open hebben staan.
Momenteel heeft ze dus geen inkomen; ww oid komt ze niet voor in aanmerking, want ze is schoolverlater. Momenteel teert ze dus enigzins op mijn geld (de luxe artikelen zijn geschrapt, waardoor ze voorlopig ze niet veel nodig heeft (hooguit de verplichte betalingen waar je niet onderuit kan komen)).
Aangezien ze wat moedeloos begint te worden: iemand nog tips om aan leuk werk te komen?
Ohja: gezien de scoliose in haar rug is werk waar getild moet worden (bv. vakkenvuller) geen goede optie om de tijd te overbruggen. Voor ander tijdelijk werk staat ze uiteraard wel open, maar dat is hier errug moeilijk te vinden. (Die paar keer dat ze iets als verkoopster zag (je moet iets) was de baan net voor haar neus weg en hing alleen het bordje 'gezocht' nog op het raam.
)
Momenteel heeft ze dus geen inkomen; ww oid komt ze niet voor in aanmerking, want ze is schoolverlater. Momenteel teert ze dus enigzins op mijn geld (de luxe artikelen zijn geschrapt, waardoor ze voorlopig ze niet veel nodig heeft (hooguit de verplichte betalingen waar je niet onderuit kan komen)).
Aangezien ze wat moedeloos begint te worden: iemand nog tips om aan leuk werk te komen?
Ohja: gezien de scoliose in haar rug is werk waar getild moet worden (bv. vakkenvuller) geen goede optie om de tijd te overbruggen. Voor ander tijdelijk werk staat ze uiteraard wel open, maar dat is hier errug moeilijk te vinden. (Die paar keer dat ze iets als verkoopster zag (je moet iets) was de baan net voor haar neus weg en hing alleen het bordje 'gezocht' nog op het raam.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||