Toon posts:

Externe monitor instellingen aanpassen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een thread te hebben gelezen over het roteren van het beeld, ging ik dit eens proberen op de externe monitor die ik aan me iBook heb gehangen. Dit ging dus finaal mis waardoor m'n iBook hing en vervormd beeld op de externe monitor.

Het probleem is dus dat m'n iBook hangt zodra ik de externe monitor aansluit (ik type dit nu dus op 12" ipv 19").

Weet iemand hoe ik die instelling voor de externe monitor kan verandere ZONDER hem aan te hoeven sluiten? Een of andere .plist? Helaas nog niks kunnen vinden :(

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je kunt proberen om /Library/Preferences/com.apple.windowserver.plist te verwijderen. Ik weet niet of dit helpt, dus maak voor zekerheid een backup. Een andere mogelijkheid is om het PRAM te wissen. Dit doe je door als je de computer aanzet [Cmd] + [Opt] + [P] + [R] in te drukken, net zo lang totdat je voor de tweede keer het opstartgeluid hoort.

edit:
800ste post \o/

[ Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 19-07-2005 19:47 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 19:44:
Je kunt proberen om /Library/Preferences/com.apple.windowserver.plist te verwijderen. Ik weet niet of dit helpt, dus maak voor zekerheid een backup. Een andere mogelijkheid is om het PRAM te wissen. Dit doe je door als je de computer aanzet [Cmd] + [Opt] + [P] + [R] in te drukken, net zo lang totdat je voor de tweede keer het opstartgeluid hoort.

edit:
800ste post \o/
Het PRAM wissen was de truc. Helaas moet ik nu wel weer de screen spanning hack installeren, maar dat is zo gedaan :) Thanks!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Graag gedaan :). Hier staat nog een lijst met dingen die in je PRAM worden opgeslagen en waar misschien nog naar moet kijken.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/