Toon posts:

DVD encoding (?) progamma

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik moet wat muziek video clips branden op DVD, maar nero geeft aan dat de file extensies neit compatible zijn (mpeg/avi/wmv). Ik heb weinig ervaring met DVD's. Ik wil vragen welke progamma video bestanden convert naar een of andere extensie die hoogst waarschijnlijk werkt op een DVD speler (in een auto nog wel). En eventueel de extensie waar ik het beste naartoe kan converten.

Ik weet dat ik dat waarschijnlijk een makkelijke google vraag is maar ik heb echt ongelofelijke haast, ik heb een kleine peak genomen op google maar niks goeds gevonden.

Bvd.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heel makkelijk en je had echt even moeten zoeken. Het is 5 min werk. Winavi is waarschijnlijk het makkelijkste voor jou.

Verwijderd

Topicstarter
dankje wel, zal het proberen. Mss ook wat tips waar ik het natoe moet converten, wat voor extensie ofzo :/.

edit: Jezus ik ben noob met opticals en media

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 18:39 ]

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 21:20

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Handige websites hierover: www.videohelp.com en www.doom9.org :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 18:39:
dankje wel, zal het proberen. Mss ook wat tips waar ik het natoe moet converten, wat voor extensie ofzo :/.

edit: Jezus ik ben noob met opticals en media
Met winavi hoef je helemaal niks te weten wat voor type bestand. Maar even voor de duidelijkheid, je maakt dan een mpeg2 bestand.

Verwijderd

Topicstarter
dankje wel jongens.

Het is heel belangrijk dat hij het op een DVD speler doet dus, weet niet wat voor 1, weet alleen dat de DVD speler in een auto zit (ik moet dit doen voor me broer). Hopelijk werkt mpeg2.

edit: Ik kan kiezen tussen vele soorten waarnaar ik het wil converten, o.a DVD, MPEG1, MPEG2, welke is aan te raden? En de output bevat veel soorten bestanden best vaag, ik neem aan dat ik ze allemaal moet branden.

hier is een lijst: (ik had "convert to DVD" gekozen.)
VIDEO_TS.BUP
VIDEO_TS.IFO
VTS_01_0.BUP
VTS_01_0.IFO
VTS_01_1.VOB

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 19:02 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 18:45:

hier is een lijst: (ik had "convert to DVD" gekozen.)
VIDEO_TS.BUP
VIDEO_TS.IFO
VTS_01_0.BUP
VTS_01_0.IFO
VTS_01_1.VOB
jah als je dan in nero om de dvd te branden bent druk je add file
ga je naar dat mapje waar die dingen in staan
dat mapje heet video_ts ...als het goed is

ad je gewoon dat helemaapje toe

wodrt die automatisch in het staandaar video ts maoje opgenomen

en dan branden maar

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Erm; ongelooflijke haast is geen excuus om topics te openen die je zelf kan beantwoorden :) Aangezien je zelf ook door lijkt te hebben hoe basic je vraag is begrijp je waarschijnlijk wel waarom ik je topic sluit :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.