Toon posts:

[Moederbord] MSI K7T Turbo2 ook kwaaltjes?

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb de mogelijkheid om een MSI K7T Turbo2 te kunnen kopen. omdat mijn oude bord lekkende condensatoren had. sommige zeggen dat de turbo2 en verdere modellen er geen last meer van hebben..
Ik heb de got search gebruikt en gegoogled maar niet een duidelijk/onderbouwt antwoord kunnen vinden.

Is dit de realiteit? want wil graag niet weer updaten volgend jaar

ik zie jullie reactie graag tegemoet, Michel

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 17:35 ]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:17

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Lekkende condensatoren:
MSI: hele K7 serie (K7D, K7T, K7T Pro, K7T Turbo, etc..), 694D Pro v1.0 en 815E Pro v1
Ik zou één van deze borden nemen. Informeer wel even bij de winkel of ze 'm daadwerkelijk nog hebben liggen. Die borden zijn niet bepaald de nieuwste meer.

[ Voor 22% gewijzigd door PD2JK op 19-07-2005 17:38 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
maar bij die a-open heb je weer problemen met ondersteuning voor me 2100+ athlon xp

kan ik btw niet gelijk de condensators vervangen? en ik heb dus 80 procnet kans dat het weer gebeurt als ik die turbo 2 koop

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 17:54 ]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:17

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:53:
maar bij die a-open heb je weer problemen met ondersteuning voor me 2100+ athlon xp
Nee hoor, dat bord ondersteund maximaal een T'bred 2600+ (266MHz FSB), zolang je er maar geen cpu's met een FSB van 333MHz op drukt, bijvoorbeeld Semprons of Bartons.
kan ik btw niet gelijk de condensators vervangen? en ik heb dus 80 procnet kans dat het weer gebeurt als ik die turbo 2 koop
Condensatoren zijn makkelijk zelf te vervangen. Kun je dat niet bij je 'oude' bord doen? :)

[ Voor 9% gewijzigd door PD2JK op 19-07-2005 17:57 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gewoon de elcos vervangen van het ding, dan werken die plankjes weer perfect.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Infineonz, leer alsjeblieft de zoekfunctie te gebruiken en lees het mailtje die je eergisteren van ons gekregen hebt goed door, want zo gaat het dus echt niet :/

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.