Toon posts:

formateren usb stick

Pagina: 1
Acties:
  • 4.183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn USB geheugen stick nog documenten staan die ik nodig heb. Als ik de stick in de pc dou en wil gaan kijken wat er op staat krijg ik de melding dat ik em moet formateren, is er nog hoop voor mij om mijn documenten terug te krijgen???

Heeft iemand idee hoe deze terug te krijgen??

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:08

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Al in een andere PC geprobeerd?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Je bent nieuw dus in eerste instantie welkom 8)

Maar als je niet meer info geeft is helpen moeilijk

1 Welke USB stick
2 Welke windows (incl updates of niet)
3 Wat heb je al geprobeerd? Gewoon zeggen dat als je hem in een pc stopt en dat de pc zegt dat de stick moet geformateerd worden kan wel zijn, maar heb je al in andere pc's geprobeerd. Zo ja welke...

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Je kan gewoon datarecovery software erop loslaten om te kijken of er nog iets op staat.
mogelijk is de file allocatie tabel stuk maar staat de data er nog gewoon op.

Hier staan geloof ik wel wat gratis programma's :
http://www.freebyte.com/filediskutils/#datarecovery

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Informatie wat betreft wat voor usb stick het is niet van toepassing hier, het komt met elk merk voor en ligt niet echt aan de usb stick maar aan het feit dat de usb stick eruit gerukt is tijdens een bewerking tussen stick en computer. Op het antwoord ; 'Maar op dat moment was ik met niks bezig'
Er is altijd communicatie tussen de twee media, er staat op dat moment nog wat in het geheugen van de stick en wil in feite dan nog wat zeggen tegen de computer maar heeft dat niet af kunnen maken.

Hoe verwijder je een Pendrive --> kijk in je systeembalk en daar staat een figuurtje met een groen pijltje, rechtermuisknop en klik op verwijderen, dan wachten totdat je een bericht krijgt dat je hem mag verwijderen.

Zal recovery software helpen, ja waarschijnlijk wel, is het nodig, ik denk dat als je de stick in de computer duwt en gewoon opnieuw opstart dat je dan de info gewoon weer ziet