[XBOX] Standaart DVD player onder evox

Pagina: 1
Acties:

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 12:04
Ik heb Evox op mijn Xbox draaien en xbox media center.
Maar nu wil ik gewoon de standaart DVD player gebruiken van de Xbox omdat die gewoon het fijnste en snelste werkt. Bij evox draait hij de dvd's nu af met region x, maar daar kan ik mijn dvd afstandsbediening niet bij gebruiken.. en bij media center laat hij de menu's van de dvd's niet zien :S en ik vind het spoelen en subtitles enzo aanpassen gewoon niet fijn werken.
Vandaar dat ik mijn dvd's weer wil afspelen met de standaart player.
Krijg het alleen niet voor elkaar om dat te doen, ik heb al de evox.ini aangepast door bij dvd player
c:\xboxdash.xbe in te vullen maar dan doet ie helemaal niks meer, loading - please wait komt er dan te staan als ik er een dvd in doe en verder doet ie niks meer...
Weet iemand een oplossing voor mij?

• Silent Hunter
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-08 00:11
Fraggler schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:21:
Ik heb Evox op mijn Xbox draaien en xbox media center.
Maar nu wil ik gewoon de standaart DVD player gebruiken van de Xbox omdat die gewoon het fijnste en snelste werkt. Bij evox draait hij de dvd's nu af met region x, maar daar kan ik mijn dvd afstandsbediening niet bij gebruiken.. en bij media center laat hij de menu's van de dvd's niet zien :S en ik vind het spoelen en subtitles enzo aanpassen gewoon niet fijn werken.
Vandaar dat ik mijn dvd's weer wil afspelen met de standaart player.
Krijg het alleen niet voor elkaar om dat te doen, ik heb al de evox.ini aangepast door bij dvd player
c:\xboxdash.xbe in te vullen maar dan doet ie helemaal niks meer, loading - please wait komt er dan te staan als ik er een dvd in doe en verder doet ie niks meer...
Weet iemand een oplossing voor mij?
Je moet de actie voor de DVD linken naar de default.xbe van region-X viewer en niet naar c:\xboxdash.xbe ... dan link je naar je MS default dash

16 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - www.jaysdesk.com

Verwijderd

Silent Hunter schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:58:
[...]
Je moet de actie voor de DVD linken naar de default.xbe van region-X viewer en niet naar c:\xboxdash.xbe ... dan link je naar je MS default dash
ik geloof ook dat TS dat wil.