Toon posts:

ASUS V7700 De Luxe TV In recording probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een nieuw systeem met o.a. een Asus V7700 de luxe. Als ik m'n Sony handicam met het meegeleverde kabeltje aansluit op de video-in en bv ASUS Live start, krijg ik een keurige preview te zien. Opnemen lijkt goed te gaan echter het hele beeld is groen en niets is te zien!? WindowsMovie Maker of andere apps. doen identiek.

Kun je alleen beelden van een Digitale Video opnemen of gaat er iets anders mis :?

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Opnemen lijkt goed te gaan echter het hele beeld is groen en niets is te zien!?
Meestal wordt tijdens het capturen de overlay uitgeschakeld en zie je dus niets.

Maar staat er na het capturen wel een bestand op je HDD en zo ja; kun je dit dan afspelen?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Topicstarter
Yep, er wordt keurig een bestand gemaakt wat je kunt afspelen, maar het beeld is dus geheel groen, soms wat stoorstrepen oid maar niks zichtbaars.....

Verwijderd

:) ik mag hieruit aannemen dat je nvidia drivers gebruikt en niet de asus drivers :)

na doe een gok ja asus drivers doen het wel en nvidia drivers niet

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 11:11

Erikie

www.erikie.nl

Heje, installeer eerst die drivers van asus (v5.33). en daarna detonator 7.17 of hoger, dan doet ie het fantastisch!

traktor scratch!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:56

Exirion

Gadgetfetisjist

Bovenstaande klopt inderdaad, want de capture driver moet geinstalleerd zijn. Dus je moet NIET eerst de Asus drivers uninstallen voordat je NVidia drivers er overheen zet.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Heb de nieuwe asus driver geplaatst en dat helpt. Top :)!!

Moet de detonator driver nog ophalen maar de site van Zoiah ligt schijnbaar plat oid. Zijn er nog andere plekken waar die drivers staan ?
Pagina: 1