Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een FM-transmitter van LineX. Ik wil in dit topic niet praten over hoe je hem gebruikt, omdat het gebruik ervan illegaal is, ik wil alleen vragen of iemand een handleiding voor me heeft (inscannen / uittypen), ik zou daarmee erg geholpen zijn..

Dus heeft iemand de handleiding van een LineX-FMtransmitter??
Alvast heel erg bedankt..
Ik heb net even de FAQ/Policy doorgelezen, daar stond niks over handleidingrequests, dus ik hoop dat het even mag..
Ik heb gezocht op Google, helaas niks gevonden..

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 16:02 ]

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:19

Rudedadude

Maybe we were born to run

Wat valt er aan handleiding te leren bij een FM-transmitter? Er zit een aan en uitknop op en er moeten 3 aa batterijen in :)

En, vooruit, wanneer aan de zijkant alle drie de palletjes omlaag staan zendt de transmitter uit op 88.0 Het rechtschuifje omhoog verhoogt dit met 0,2, het middelste met 0,4 en het linker met 0,8. Hiermee kun je dus combineren. 89,2 is de hoogste frequentie en is dus de linker en middelste omhoog, de rechter ook omhoog doen verandert hier niets meer aan.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Verwijderd

Topicstarter
Rudedadude schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:22:
Wanneer aan de zijkant alle drie de palletjes omlaag staan zendt de transmitter uit op 88.0 Het rechtschuifje omhoog verhoogt dit met 0,2, het middelste met 0,4 en het linker met 0,8. Hiermee kun je dus combineren. 89,2 is de hoogste frequentie en is dus de linker en middelste omhoog, de rechter ook omhoog doen verandert hier niets meer aan.
Kijk, dat bedoelde ik :P Ik was die gegevens zelf kwijt ... Bedankt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 18:47 ]