Bij het maken van een mapping dmv net use krijg ik de foutmelding:
System error 1364 A specified authentication package is unknown
Op google is er genoeg over te vinden qua pagina's, maar hier staat alleen een omschrijving van het probleem en geen oplossing.
De mapping wordt gemaakt vanuit een batchfile met de volgende zaken:
@ECHO OFF
net use t: /d
net use t: \\serverip\share /u:username password /persistent:no
Vanaf 1 XP Client lukt het wel, maar vanaf 3 andere niet. Terwijl de 4 computers gelijk zijn qua configuratie.
De verbinding wordt gemaakt naar een Windows 2000 server met SP4 en vanaf XP clients met SP1.
Iemand enig idee waar ik het probleem moet aanpakken? Er zitten verder geen beperkingen in het aantal connecties naar de share, de rechten staan goed en zouden geen probleem moeten zijn, aangezien het wel werkt vanuit 1 xp client.
Bedankt voor enige hulp.
Roland
System error 1364 A specified authentication package is unknown
Op google is er genoeg over te vinden qua pagina's, maar hier staat alleen een omschrijving van het probleem en geen oplossing.
De mapping wordt gemaakt vanuit een batchfile met de volgende zaken:
@ECHO OFF
net use t: /d
net use t: \\serverip\share /u:username password /persistent:no
Vanaf 1 XP Client lukt het wel, maar vanaf 3 andere niet. Terwijl de 4 computers gelijk zijn qua configuratie.
De verbinding wordt gemaakt naar een Windows 2000 server met SP4 en vanaf XP clients met SP1.
Iemand enig idee waar ik het probleem moet aanpakken? Er zitten verder geen beperkingen in het aantal connecties naar de share, de rechten staan goed en zouden geen probleem moeten zijn, aangezien het wel werkt vanuit 1 xp client.
Bedankt voor enige hulp.
Roland