Hallo Dames en heren,
Ik heb een vraag over een policy met betrekking op RDP
Ik ben nou niet echt wat je zegt een meester in de policys.
Dus het is misschien een hele stomme/makkelijke vraag.
Maar dat maakt het beantwoorden des te makkelijker
Is het mogelijk om een policy te maken die er voor zorgt dat er op elk werkstation in het domein. Standaard een specifieke user toegang heeft tot de RDP. Dus dat "Gebruikers mogen een externe verbinding met deze computer maken" aangevinkt is en dat bij de optie "externe gebruikers selecteren" deze specifieke user ook staat ingesteld.
Ik heb de policys al meerdere keren doorgespit, en er mischien alle keren wel langs gekeken. Maar weet iemand hoe ik dit kan realiseren.
Kan dit met een standaard policy, of moet hier een eigen policy voor geschreven worden. of iets dergelijks. Ik hoor het graag
De Domain Controller draait op Windows server 2003 Enterpise
En de Werkstation op Windows XP Pro
Alvast bedankt.
Ik heb een vraag over een policy met betrekking op RDP
Ik ben nou niet echt wat je zegt een meester in de policys.
Dus het is misschien een hele stomme/makkelijke vraag.
Maar dat maakt het beantwoorden des te makkelijker
Is het mogelijk om een policy te maken die er voor zorgt dat er op elk werkstation in het domein. Standaard een specifieke user toegang heeft tot de RDP. Dus dat "Gebruikers mogen een externe verbinding met deze computer maken" aangevinkt is en dat bij de optie "externe gebruikers selecteren" deze specifieke user ook staat ingesteld.
Ik heb de policys al meerdere keren doorgespit, en er mischien alle keren wel langs gekeken. Maar weet iemand hoe ik dit kan realiseren.
Kan dit met een standaard policy, of moet hier een eigen policy voor geschreven worden. of iets dergelijks. Ik hoor het graag
De Domain Controller draait op Windows server 2003 Enterpise
En de Werkstation op Windows XP Pro
Alvast bedankt.