Toon posts:

software via amazon.com

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zit het met het aanschaffen van software via amazon.com?
Ik heb voor een bedrijf wat software nodig (oa. Adobe software), de prijzen die via amazon.com zijn (veel) goedkoper dan hier in Nederland.

Is het ook mogelijk om de btw terug te vragen?
En komen er dan ook invoerkosten bij etc..(dan word het namelijk al een stuk minder intressant denk ik.)
ik heb werkelijk geen idee..misschien dat jullie hier wat ervaringen mee hebben?

• RobLemmens
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08 14:49
Je moet invoer derover betalen maar enkel wanneer ze je pakje door de steekproef halen. Gebeurd mij afg en toe met muziek cd's, dan zit er een extra rekening bij die je moet betalen voordat je het pakje in ontvangst neemt.

BTW teruggaaf kun je volgens mij vergeten.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 16:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Als het niet door de doune gecontroleerd wordt zit is er geen BTW betaald en kan je die dus ook niet terug vragen.

Onderscheppen ze het pakje dan heffen ze BTW (die je wel kan terugvragen), maar krijg je ook handlingskosten en evt invoerkosten. Dat blijven gewoon kosten.

Verwijderd

hoe groot is die kans dat je pakketje onderschept worden

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

hoe is het prijsverschil met amazon.co.uk?

dan koop je get gewoon in de UK, en heb je niks met invoerrechten te maken dacht ik zo?

If you choose to criticise you choose your enemies

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kijk even op de website van de douane, en die van amazon. Daar staat zat info. Krijg niet de indruk dat je gezocht hebt, dus sluit ik dit topic. Lees de Software Algemeen - Beleid nog maar even goed door.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.