Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[ShS] Betalingswijzen vermelden?

Pagina: 1
Acties:

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 23:19
Ik vroeg me af of het een idee is om bij de omschrijving van een shop voortaan ook de mogelijke betalingswijzen te gaan vermelden. Lijkt me best handig om te weten dat je ergens bijv. met credit card kan betalen (i.v.m. snelheid afhandelen order en levering etc.) of dat er alleen onder rembours wordt verzonden. Je zou er de mogelijk in kunnen bouwen om te zoeken op alle shops in postcodegebied zus-en-zo waar je met credit card kan betalen of te zien welke shops een artikel in je winkelmand credit cards accepteren.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

In principe is er al zoiets, maar dan geintegreerd in de verzendkosten. Bij Sallandautomatisering staat er bijvoorbeeld "Overige verzendkosten Vooruitbetaling: € 8,45 | Rembours: € 8,45"

Maar het is wat onhandig om alle mogelijke verzendmanieren te noemen en dan maar te hopen dat de winkeliers het goed aanvinken. We zijn nog wel aan het kijken of en hoe we de verzendkosten wat mooier kunnen beheren en daar zou in principe ook het weergeven van de verzendmethoden an sich van moeten verbeteren.